No prove reading
Typos/ ziah dik loh a awm zeuh² mai thei a.. Chhiar danin lo thiam mia dawn nia
Chapter-18
___________________________________________
Alan pov
Andria phun peih lutuk chu ka kham ve Tak zet, hah nen, a ni lo phun ve sek nen , ka vin nghek a, a duh leh haw leh tur in ka ti.. ka kal chhauh San hmak
Dik Tak chuan a haw tak² ngam ka ring loh avanga kha Tia ti kha ka ni.. ka lawn zel a... Ka in thiam lo tual² hi a ni ber mai.. ka sawm chhauh a nia kawng pawh a hreawm si lova.. chu bakah kan pa2 inkar siamthat tum kha ka nia..Tia ka tih Chuan engtikah mah Kan tha dawn lo.. tih ka ngaihtuah a.. ka let thla leh mahse ka kalsan naah Khan alo awm tawh lo..
A haw tak² a nih dawn hi ka ti rilru a.. a mah um phak tum Chuan chak zetin ka chhuk... Mahse kawngpui ka thlen pawh Chuan a hmel hmuh tur a awm lo..
Hmun fal a nih avangin motor Han pharding mai tur a awm dawn si lo.. a ni hi ke in a haw mile...luhlul lutuk ti nauh² pah Chuan ka bike chu ka ti nung a kawngah ka tawh Takin ti in muang chang Chuan ka in khalh phei a..
Khawchhung ka thlen pawh Chuan a hmel hmuh tur a awm lo..
Ka tih ngaihna hrelo Chuan ka call a mahse a chhang theilo.. Andria nu chu ka call leh a Andria lo la haw leh haw loh ka zawt mahse alo la haw loh thu leh a chhan min zawt..zep nei lo Chuan ka hrilh vek a.. a mangang nghal hle.. kei pawh ka in thiamlo takzet..
A hnu Chuan kawng a bo a nih ringin hmanhmawh zet in ka in khal let leh nghal.. ka bike chu hung tha sawk² in tlanglam chu ka pana.. ka au mawlh reng.. mahse sava hram ri tih loh chu hriat tur a awm lo..
A hnu deuh Chuan Kan in kal Sana kha ka thleng a.. ka au pah reng bawk, ka awmna vel ka en kual a.. a bag chu ka hmu ta.. rang zet Chuan bag awmnaah Chuan ka zuk tlan thla nghal.. ka rilru ahah Tak zet tawh.. engtin nge a awm , tinge a bag a kal san, khawinge a mahhi a awm.. tinge ka lo kalsan...
Ruah lah chu Sur tum ni awm takin chhumdum Chuan van bauruak pawl ruih chu a rawn khuh hup a.. thli a taw vuk² a.. ka mangang tawh Tak zet... Ka thu hnawk a... Tih ngaihna pawh ka hrelo..mahse beidawng ka tumlo.. keimah leh keimah chu in fuih mawlh³ in Andria chu ka zawng leh a.. ka beidawngna ti zual tu tur nge ka hmu zolo ruah pawh a rawn Sur ser² a.. beidawng rilru Tak chung Chuan
khaw nge Andria I awm.. min ngaihdam rawh.. tih pah Chuan hmalam chu ka pan zel a..___________________________________________
A tawi ka hria 🤣 lo dawh hram² teh u ka buai em ani.... Thildangah rilru Senna tur ka ngah ve lutuk a.. Tum Anga ka awm theih Chuan ka rawn comeback leh ang mumal takin. Chuan I'm so sorry for letting y'all wait for this long and I really appreciate your patience...love y'all...