A boring deuh mai thei nia aw.... Hmangaihna tih reng hi ka ning tawh😌😂 chu vang chuan kan zo lo² a nge....
No prove reading
--------------------------Typo awm zeuh² mai thei aw
---------------------------------------------Chapter 13
----------------___________________________________________
Nick zothanpuia
Kum:18
Feet:6
Favorite color: black and white
Sports: all-round ni deuh tawp.. 😌🤭
Zodiac sign: Leo
(Hriat chian duh Chuan han chhiar zel phawt mai teh😆)
___________________________________________Andria pov
-----------------Hun leh ni te chu a liam ve zel a... Class 10 board examination results pawh vawinah a chhuak dawn a... Ka phur rual² in ka huphurh... Sana chu ka en deuh sek a... Ka awm hle² thei tawh lo in chhungah Chuan ka vei tawn sek a... Ka u te pawn min nuih tawp... Dar 11:00 a.m. a rik Chuan kan results chu an puang a ka en ngam lo ka room-ah rang lutuk in ka tlan chho a... Ka han in lu khup ringawt.. Awmzia chu a awm teh chiam lo...
Ka u te chu rang tak hian ka room ah chuan an rawn tlan chho a... Ka in khuhna chu an rawn hlip deuh sawk....ka umama Chuan min rawn kuah deuh chuk² pah Chuan "bawiha ka van chuang tak che em..." Hei i result hi en rawh top 10 ah i lang a nia aw.. Hei pa 6 na i ni Mizoram pumah...
Awii ka awi thei lo.... Ka â vek ni mai hian ka hria ka unau te Chuan min rawn bawh deuh chuk² a... Ka umami leh o mimi chu an trap pur mai.. Ka nu leh pa te pawh rang mang kheng hian an rawn tlan lut a... Bawihte, duata ka van chhung tak che em... Vawin hian i nu leh pa hi min van han chawimawi tak em tih pah Chuan min rawn kuah a... Ka nu phei chu a trawng hlei theilo... A trap pur mai...
Ka pa Chuan Pathian hnenah lawmthu sawi a rawt a..kan chhungkua Chuan Pathian hnena lawmthu sawi tawngtai rualna chu kan nei ta a.....kan tawngtai zo chu ka u te leh ka nu leh pa te Chuan min han chibai liam² a.....kan hlim hlawm khawp mai.... Ka pa Chuan chaw ei khawm chu a rawt nghal chuk² a...mahse ka nu Chuan a tuk lamah tih chu a rawt zawk avang Chuan a tuk a ka pass lawm chu kan ti tlu ta a...
Kan thenawm khawveng leh ka thiante pawh an lo lut khawm tak²a... Kan thian ho hi 15 kan nia.. Kan vaiin kan pass vek a... Distinction ah 10 kan pass a first ah pa 5 an pass ani...tu pawh mai Chuan kan thian ho chu duhsakna leh kan hmahun a engzia te min hrilh mawlh² a....avan nuam tak em...