No prove reading
----------------------------Typos/ ziah dik loh a awm zeuh² mai thei a chhiar dan in lo thiam mai dawn nia
-------------------------------------------------------------Chapter-6
------------------
___________________________________________Khum a an mut dun lai chuan Andria chu a in ngaihtuah a.... Alan laka he tia a in phal ta mai te.... Alan an a ngaihnep zia tur te chu a ngaihtuah neuh² a..... A zah em avang chuan..... Alan an a kuahna trang chuan a tal San a...Alan chuan pawh phei leh a tum mahse Andria chuan a duh tawh tlat lo...
Alan// tinge naute...
Andria// ka zak tak zet.... Min ngaihnep viau ang....vawi1 kan in kiss naah sex kan hmang nghal nia.... A ti tham tiak a....
Alan// a thaw hak a.... Ka ngainep lo che....ka tana i in phal hi ka lawm ltk zawk ka.. Taah ka siam nghal che a... Chuan kei pawh i ta ka ni tawh tun atang chuan nang choh hi ka hmangaih i ni tawh ang.... Ti in Andria chu a ti a a kuah nghal bawk...
Andria// Andria chu a ruk in a hlim ru veng² mai... Nih kei pawh tun atang chuan ka hmangaih awm chhun i ni tawh ang... Ka hmangaih che.... A ti ve ta hnap a.....
An titi zawh chuan inti fai tur chuan an tho a... An in tih fai zawh chuan Chaw ei pawh alo hun der tawh....
chaw ei tur chuan inngaih tih hriat tak mai hian Dining hall lam chu an pan a...
Alan-a thiante chuan chutia Alan leh Andria inngaih taka an kal dun chu mak an ti let ling zawk...School ban lawk khan an in hau hrep a..... Tunah lah ti hi an ni bawk nen... Mak an ti ru hle mahse an lawm zawk roommate an nia..
Inngaih deuh a an Awm chu tha an ti zawk bawk.... ( an inngaizawng tih an hre ve der si lo)...
Chaw ei naah te chuan Alan chuan Andria chu a duat hle... A ei ai te a pe a.... Alan thian te pawn mak ti zet hian an en... Mahse zawhna an zawt lo....
Chutia Alan an a care ta ltk che Andria chu lawm viau mahse midang an awm ve sia nuam a ti chiah lo... Alan-a chu a mit mei zeuh a mahse pakhat lah chuan a hre lo awm hmak...
Alan an chuan Andria thik ei lai chu mit tla lek² hian a thlir a.. Andria pawn thil a ei tha thlei thei lo...
Sawmte// Alan I mak enge Andria kha i en reng a.... I chaw kha ei ve ta che...
Alan// ka puar tawh kei chu... A thil ei lai hi a cute em lawm en loh a har...
Andria chuan thil ei lai chu a hak a.. a khuh bawrh² mai Alan an tui alo pe vat....Andria chuan tui chu a in khawilh² a.... A in zawh chuan a tho nulh a.... A thleg vel chu sil in a chho nghal nal².... Alan chuan a um zui ve ngal a....
Alan// Andria kut a vawn pah chuan....
Tinge I puar daih a...Andria// I mawl mi... Ti khan awm tawh suh ang che... Min ti zak ltk..... Pangai deuh in awm rawh... Mipa leh mipa kan nih hi... Min man ta se... Kan mualpho ni mai....
Alan// duh leh min man se enge pawi... Min zahpui tih na mi...
Andria// ka zahpui lo che... Mahse midang in a kan inngaizawng tih hi hre lo se ka duh tin ni... Hre ta se engtin nge min ngaih ang...