PERDENİN ARKA YÜZÜ

16 2 2
                                    

                            6.BÖLÜM
               PERDENİN ARKA YÜZÜ
"Allah'ım neler oluyor sen yardım et , kızımı koru" . Neler oluyor hala öğrenemediniz mi bu kadar adamsınız ne işe yarıyorsunuz?
"Sakin olun Burçin Hanım yerini tespit ettim gidiyorum hemen ben Buğlem'i bırakır mıyım sanıyorsunuz? "

Sen nereden buldun beni ? Buraya getirdiklerini nasıl öğrendin ? Buğlem , arabaya doğru giderlerken kafasına takılan soruları bir bir soruyordu Soner'e.

"Gerçekten bunu bana mı soruyorsun ? Ben senin kafanda bir izlenim yaratmışımdır diye düşünmüştüm aslında . Seni buraya getirenlerden biri adamımdı normalde de onların içinde yer alıyor seni buraya getirdiklerinde bana haber verdi bende geldim."

O zaman senin bu adamla bir derdin olmalı ki içeride adamın var . Buğlem bunu söylediği anda Soner önüne eğik olan başını kaldırdı gözleri yavaşça Buğlem'in gözleriyle buluştu .

" Doğru , var bir derdim var . " Buğlem başını öne arkaya sallayarak anladığını belirtmişti .

Rüzgar esiyordu yerdeki yapraklar adeta cehennemden kaçmaya yer arıyormuş gibi bir oraya bir buraya savruluyor küllerini de Buğlem'in gözlerine atıyordu.

Uu hava da soğudu bir an önce dönmek istiyorum artık . Buğlem üşüdüğünde söyleyince Soner üstündeki deri siyah ceketini çıkardı ve Buğlem'in üstüne geçirdi .

Buğlem bağdaş kurduğu ellerini çıkararak ceketin kollarını geçirdi ve bu hareket onun çok hoşuna gitmişti . Arabaya gelmişlerdi . Soner Buğlem'in kapısını açtı ve hanımlar önden dedi . Buğlem teşekkür etmiş ve arabaya binmişti .

Sonerin arabasının içi de kendi gibi havalıydı. Yerden yüksek bir arabası vardı ve tabanı da alçak değildi. Soner de yan koltuğa oturunca Buğlem arabayı incelemeyi bıraktı ve kafasını cama yasladı .

Soner arabayı çalıştırdığı anda Buğlem'in gözleri yavaş yavaş kapanmıştı . Böyleydi Buğlem arabaya bindiği anda hep uyuyakalırdı.

Soner arada bir yan koltuğunda uyuyan Buğleme bakıyor sonra da yaşananları düşünüp derin derin düşüncelere dalıyordu .

Araba durdu Soner Buğlem'i uyandırmak için arabadan indi Buğlem'in kapısını açtı ve önünde eğildi .

Yüzüne düşen birkaç saç telini arkaya doğru itti . Bir müddet öylece baktı . Sonra da Buğlem'i uyandırmak için yanağını okşamaya başladı .

"Buğlem Buğlem hadi uyan geldik kalk ".
Buğlem yavaşça gözlerini açtı ve kafa salladı . Arabadan inerken tökezledi ama Soner onu hemen kolundan tutmayı başardı .

İyi misin bir şeyin mi var ?
Yok yok ayağım taşa takıldı o kadar.
Buğlem ve Soner enstitünün besinden kapıya doğru ilerliyorlardı .

" Ben çıkıyorum Burçin Hanım Buğlem'i alıp geleceğim ."
Alphard kapıya doğru koşar adımlar ile ilerlemişti ancak karşısına bir anda Buğlem çıkmıştı .

Alphard Buğlemin boynuna sarılmış ve kafasını saçına gömmüştü. Kokusunu içine çekti uzun bir süre sarılmaya devam etti .

Kafasını kaldırdı biraz baktı ve bir şeyi olup olmadığını sordu.
"İyi misn birşey yaptılar mı sana eğer yaptılarsa doğru söyle " .
Alphard çok telaşlı görünüyordu.

Hayır bir şeyim yok iyiyim ben .
Alphard yanımda duran Sonere elini uzatmış ve kardeşim diyip satılmıştı .
Ortamda sesizlik hakim olmuştu Soner ne yapacağını bilememiş ama bu fırsatı da kaçırmak istememişti .

KARANLIK RÜYALARIN GERÇEĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin