Selam!!
Başlama tarihinizi yazar mısınız?
Umarım beğenirsiniz, keyifli okumalar!!*****************************
Esneyerek kravatımı bollaştırırken yanımda söylenen Changbin'e baktım, platonik olduğu kişiyi anlatıyordu.
"Ama kanka bir görsen, o kadar tatlı ki! Böyle çilleri var, öpesin geliyor."
Gözlerini pörtleten Hyunjin konuşmaya başladı "Changbin gayin açık kalmış kardeşim yeter. Sabahtan beri Felix'te Felix."
Aklıma gelen reklamla güldüm, "Akıllı kediler Felix'i kapar."
Hyunjin olduğu yerde gülerek alkışlayıp bana vurduğu zaman gülmemi durdurdum ve ona vurdum, "Ne vuruyorsun lan?"
Ona vurunca bana daha sert vurdu ve üzerime doğru yürümeye başladı, "Kavga mı istiyorsun?"
Aklıma gelen şeyle yine güldüm, "Savaş mı istiyorsun? Savaşırız!"
Hyunjin'de gülünce sarıldık "Ulan seviyorum seni ya!"
Sabahtan beri bize aptalmışız gibi bakan Changbin derin bir nefes aldı "Abi o hiç aşık olmamış ki nerden bilsin?"
Ona göz devirdim "Kanka biz ne yapalım? Son bir haftadır görmüşsün bir çocuğu "Çok güzel." diye diye geziyorsun." diye söylendim.
Ulan ne çok diye dedim.
Bana döndü ve dudaklarını büzdü, "Çok kalpsizsin Jisung! O benim ilk aşkım!"
Hyunjin göz devirdi, "Aynen, beş ay önce takıntılı olup tuvalette kıstırdığın çocuğa da öyle diyordun."
Changbin hızlıca Hyunjin'e döndü "Ne kadar kalpsizsiniz! Ayrıca o çocuğun ne mal olduğunu anladıktan sonra sıfırdan başlamaya karar verdim, İsa'nın doğuşu gibi düşünün."
Hyunjin kaşlarını çatıp ona döndü "Nasıl yani ben anlamadım?"
Changbin derin bir nefes aldı, "Bak şimdi kanka, hani Hz. İsa'nın doğuşu sıfırdan kabul ediliyor ya, ben de o çocuktan sonra sıfırdan kabul ediyorum." diye bir açıklama yaptı.
Hyunjin'in gözleri büyüdü, "Lan doğuşu sıfırdan mı başlatılıyor?" diye sordu aydınlanmış gibi.
Ardından durdu, "Niye böyle kabul edilmiş?"
Changbin durdu "Bilmiyorum ki ben de ya!"
Durdum ve onlara baktım, "Ciddi ciddi soruyorum aptal mısınız? Biraz olgunlaşın amına koyayım."
İkisi de bana bakınca birden böyle çıkışmama anlam verememişlerdi.
"Şaka gibi ya! Kardeşim, tarihi sıfırdan hesaplamak için. Mesela doğduğu gün 1 Ocak 1 olarak kabul edilir. Az kültürleşin. Kültürsüz insanlara tahammülüm yok." diye söylendim.
Hyunjin göz devirdi, "Papucumun kültürcüsü, daha geçen "Türkiye'nin en ünlü mimarı kimdir?" sorusuna "Hocam mimar Selim!" demedin mi?" diye sordu.
Dudaklarımı büzdüm, "Tamam Mimar Sinan'da çok şey yapmış olabilir ama gidip her evin içini baştan dekor etmek her yiğidin harcı değil. Artık her eve gide gele insanlar tanıyor." diye açıklama yaptım.
Changbin sıkıntıyla nefes aldı, "Kanka bize de gelmişti, evi baştan tasarladı. Yazık lan anneme, kadının şok olmuş halini unutamıyorum! Sevinçten ağladı. En son sevinçten ağladığında matematikten 78 almıştım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lan top gitti / minsung
Fanfictionhiç kimseyi basketbol topuyla oynatmayan Lee Minho, bir ilk yapıp tanımadığı Han Jisung'un oynamasına izin vermişti. not: argo, küfür vb. olacaktır. rahatsız olanlar okumasın. [hyunin, chanmin, changlix, yeonbin, taegyu]