1 глава

22 2 0
                                    

***
-Жень,мені нудно давай сходимо кудись-блондин повернувся до хлопця,який сидів біля нього та щось писав до зошиту-Агов!-він тикнув Євгенія в щоку та закотив очі.
-Ти щось говорив?-відірвавшись від писанини сказав блондин.
-Ага,давай візьмемо з собою Тимура-кинувши погляд на хлопця,який сидів за ним та про щось бурно розмовляв із сусідкою по парті тицькавши пальцем у свій телефон-та підемо на двір,перерва велика ми встигнемо та і я трохи зголоднів-поклавши руку на живіт та трохи скривившись сказав блондин.
-Арг,добре-він повернувся до Тимура та легенько вдарив його по руці-ходімо на вулицю.
-Ти що хворий?А якби у мене телефон випав з руки?!-піднімаючись говорив блондин з ухмилкою на обличчі.
-Ага-з байдужістю в голосі відказав Женя та поплентався за Богданом до коридору.

***
-Богдан,а купиш і мені щось?-посміхаючись говорив Тимур.
-Ага,сам собі купи.Мені дають кишенькові не для того,щоб їх витрачати на даунів схожих на тебе-узявши батончик з автомату він кинув погляд на Женю."Щось не так,він сьогодні дуже мовчазний...".
-Ох,я думав,що у нас кохання,а ти так зі мною...-перебивши подумки хлопця та з імітувавши плач блондин почав свій цирк.Він схопив Богдана за голову під пахву та почав кулаком терти по волоссю.Блондин намагався вирватися,але все було марно,у Тимура була сильна хватка.Всі хто проходив мимо та стояв у черзі до автомату косо на них дивилися та перешіптувалися.
-Треба погути чергового!-хтось крикнув із черги.
-Та досить вже!-ставши між друзями Євгеній зиркав на кожного почерзі-Я не в настрої,так що не зліть мене-спохмурнівши Женя пішов у напрямку шкільного крильця.Він навіть не оглядався чи йдуть за ним ці двоє.Вони пленталися вслід за ним та кидали один на одного погляди.
-У тебе щось сталося?-Тимур вирішив розрядити не приємну атмосферу, яка була між ними трьома.Він поклав свою руку на плече Євгенія,щоб той зупинився та чекав на відповідь.Блондин зиркав на Богдана не розуміючи чому хлопець,який стояв перед ним мовчить.
-Так...Ти правий,у мене деякі неприємності-нарешті мовив блондин.Він повернувся до друзів та подивився в телефон-у нас є 5 хвилин,мабуть нам краще повернутися.
-Чорт,інша перева буде невеликою.Як би не ти-він пирхнув Тимура,який ішов поряд з ним-то все було б добре-Тимур пожав плечима та вирвався вперед-Так,що у тебе за проблеми?-спитав Богдан ішовши за ним до класу.
-Я трохи пізніше вам розповім...

Відео запис Where stories live. Discover now