14 глава

10 2 1
                                    

-Хочеш сказати,що ви з Тимуром мутите щось?-Богдан не піднімав погляд.
-А що ти хочеш почути?-Євген ухмильнувся та чекав реакції хлопця.
-Тоді...-блондин підійшов до друга та поцілував його,він сильно заплющив очі,бо нервував.Відсторонившись,щоб набрати повітря він гляв на приятеля.Він весь світився від щастя та схопивши його за талію і  притягнув знову,щоб поцілувати-це був мій перший поцілунок,тому збав коней-Богдан закрив лодонею вуста Євгена та відвернувся намагаючись вирватися з його рук.
-Проси,що хочеш за нього-мичав через долоню хлопець,він легенько лизнув руку блондина та широко посміхнувся.
-А-а,що ти робиш!?-приятель почав дивитися навкруги-а,якщо хтось побачить!?
-Не переймайся тут нікого нема.

***
-Ми зустрічаємося вже місяць,тому прийшов час...
-Т-с-с,говори про це тихше-Богдан приклав палець до вуст Євгена та подивися навкруги.
-Та ну,брат у бабці,а мати до пізна на роботі,не переймайся-він легенько посміхнувся-короче,хто буде зверху?
-Щ...що!?
-Хто кого.
-З-звичайно,що я-я-трохи заїкаючись говорив блондин він почервонів та відвернувся.
-Чому ти?
-Бо я перший тебе поцілував!-підстрибнувши викрикнув Богдан та знову сів.
-А може краще я?-Женя трохи наліг на хлопця та запустив свою руку йому під кофту.
-Якщо так,то ніякого се...інтиму-сказав блондин та прибрав його руку.

Відео запис Where stories live. Discover now