Євген мовчки пішов за ним.
-Ти додому?
-Так!-різко відповів Богдан.
-Ти мене вибачаєш?
-Ти знущаєшся?!-він різко зупинився та сердито глянув на блондина.
-Ні,просто....
-Да пішов ти...-хлопець гупнув дверима."Ну піздєц,поїбалися блять,аргх!".Блондин обіперся об вхідні двері та в міру своєї сили вдарив по ним."І як тепер все загладити?Квіти точно ні,він же не баба".Він зайшов до своєї кімнати,оглянув її та сів на ліжко.Пошатнувшись трохи назад він ліг на ковдру зарившись туди носом."Все ще пахне ним...".Кинувши погляд на годинник він приспустив штани та почав надрочувати.Кімнату заполонили стони Євгена,час від часу з його вуст зривалося ім'я хлопця.
***
Коли Женя прийшов зранку до класу,то побачив Богдана не за їх партою.
-Привіт...а...чому ти сидиш тут?-він став біля першої парти третього ряду та глянув на блондина.Одне його око тіпалося наче він ревнував.
-...Я...вирішив сьогодні посидіти з Владом...-сказав хлопець навіть не дивлячись на нього.
-Ммм...добре-блондин зжав долоні в кулаки та пішов до свого місця.
-Чому такий злий?-почулося з правої сторони над вухом.
-Не твоє діло,Тимур-він закрив обличчя друга рукою та відштовхнув назад.
-То ти не даси мені сьогодні списати?-він посміхнувся та очікуюче глянув у вічі.
-Від'єбись.Увесь подальший день Євген сверлив поглядом Богдана.Після уроку біології блондин нарешті пішов сам кудись вперше за сьогодні.Вирішивши,що це шанс нарешті побути сам на сам Женя рушив за ним.Ішовши на відстані,щоб той не помітив блондин вирішив порівнятися з ним.
-Бодь-він схопив його за руку посеред коридору,деякі учні оглядалися на них.Помітивши це він відпустив її,щоб ще більше не змушувати червоніти хлопця-пробач,може поговоримо...?
-Д-добре-прикривши своє червоне обличчя рукою Богдан попрямував за Євгеном."Він все одно з цим не відчепиться від мене".
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відео запис
Fanfiction28-річний Євгеній вирішив записати відео в якому він розповідає про своє шкільне кохання.