"Що ж,потрібно взяти смазку".Євген потягнувся до підліжкової тумбочки та витяг звідти презерватив та змазку."Думаю на перший раз і одного достатньо...чи ні?".Він кинув погляд на Богдана,який стояв на четвереньках та щось бурмотів собі під ніс."Нє,іншого разу"
-Бодь,можеш трохи розслабитися....еее,можливо будуть неприємні відчуття-блондин розпакував презерватив та наніс небагато змазки-що ж,я..-недоговоривши він обережно ввів один палець.
-Ай,холодно....витягни...мгх
-Почекай,не рухайся-він почав повільно двигати пальцем та поступово увів ще один.
-С-стривай...-руки хлопця пошатнулися і він впав грудьми на подушку
-блять...нгх..в-вит...яг-гни-він схопив руку Євгена та намагався витягти пальці,але цим же зробив ще гірше-сука,досить!-він пнув хлопця в живіт та різко перевернувся до нього обличчям.Він був червоним,а на очах уже зібралися сльози-я просив припинити!-він знову замахнувся ногою на Женю,але той перехопив її.
-Пробач...-він похилив голову та притягнув за ногу Богдана.
-А-А-А!-він опинився в обіймах блондина-якого....?
-ВИБАЧ-ВИБАЧ-ВИБАЧ!-майже кричучи говорив хлопець,він різко почав цілувати все його обличчя.
-Бля,від'єбись-він ледь вирвався з хватки Євгена та почав одягатися-нє-нє,це знову не прокана.Ти,блять,наїбав мене!
-Але ти був не проти...-він підвівся та хотів підійти до нього,але йому в обличчя в той час прилетіла футболка.
- Ти навіть не зупинився,коли я просив....-блондин показав середній палець-і-д-и-н-а-х-у-й!- він розвернувся та пішов до виходу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відео запис
Fanfiction28-річний Євгеній вирішив записати відео в якому він розповідає про своє шкільне кохання.