***
-Пс-с,пішли до мене після уроків?-сказав пошепки Євген,але він нічого не почув у відповідь.Богдан за ввесь день не звертав ніякої на нього уваги.Блондин закотив очі та відвернувся,але тут йому у голову прийшла ідея.Він оглянув клас,а потім кинув погляд на хлопця.Сонце світило йому в обличчя,в профіль він виглядав дуже привабливо.Його блакитні очі стали сірими,а нижні та верхні повіки були червонуватими.Рожева шкіра стала біложніною.Його рівні,тонкі брови були зведені до купи.Рівний ніс та підборіддя виблискували,на худих щоках були невеличкі впадини."Він виглядає наче козуля,такий же витончений...".Але губи привабили Женю більш всього.Тонкі,трохи випуклі,вкриті тріщинами,червонуваті губи.Він знову оглянув клас та поклав свою руку на ляшку Богдана.
-Що ти робиш?!-різко повернувся до нього хлопець та швидко прибрав руку.
-Ти не звертаєш на мене уваги.Це був мій останній і надійний варіант,щоб її отримати-Євген обіперся об руку та закривши очі надув губи.
-Не говори маячні-блондин нервово оглянув клас чи ніхто цього не бачив,але всі були зайняті чимось.Він видихнув та знову повернувся до сусіда по парті,його зустріла сяюча посмішка.
-У мене є ідея,давай переглянемо сьогодні фільм у мене вдома?-він знову посміхнувся.
-Тут є підвог?-запитав блондин та підняв брови.
-Ні,але якщо ти цього захочеш...-він знову поклав свою вже спітнілу руку від невеликого збудження на ногу друга.
-Блять,ти знову за своє?-зашипів Богдан та ляснув хлопця по руці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відео запис
Fanfiction28-річний Євгеній вирішив записати відео в якому він розповідає про своє шкільне кохання.