6 глава

8 2 0
                                    

-Як не крути,але холодна вода зробила своє діло-говорив Тимур сидівши на скамійці роздягальної.Відкинувши голову назад та прикривши очі він чекав поки Женя збереться-на диво,ніхто не згадав мене-він посміхнувся та краєм ока глянув та приятеля,той мовчки стояв,наче не чув його та щось робив у телефоні.Блондин тихо підвівся та підійшов до Євгенія,щоб поглянути що там,але не встиг.Приятель вже виключив свій гаджет та зіткнувся з ним,коли повертався в його сторону.
-Якого ти тут стоїш!?-не дочекавшись відповіді блондин пішов до своєї шафки.
-Просто було цікаво,що там у тебе такого,що у тебе на обличчі промайнула ухмилка,а?-Тимур почав грати бровима та посміхався в усі 32 зуба.
-Нічого такого.І ні,я не помирився з Олею-почувши це Тимур опустив руку та закрив рота.Він хотів запитати щось,але Євгеній був бистріший за нього.
-Інколи мені здається,що ти вмієш читати думки.Бр-р!-він відвернувся та схопив свою сумку-хто останній,той гей!-крикнув він та вибіг до зали.
-Нда-закотивши очі Євгеній схопився бігти за ним.

***
Віддихаючись два блондина стояли біля лікарні.Євгеній увесь час біг за Тимур,та нарешті під кінець наздогнав його.
-І тепер хто тут з нас гей?-він посміхнувся та повільною ходою йшов у напрямку пішохідного перехода-ходімо,купимо води,а то я помру від жажди.
-Уж точно гей тут не я,а ти-хапаючи повні груди повітря говорив інший,трохи заспокоївши свій ритм серця він підійшов до приятеля,який стояв у ступорі.
-Що ти верзеш!?-він штовхнув Тимура в плече та дивився йому в очі-якого біса ти гонеш!?
-Хіба...Я не правий?-блондин спокійно дивився в блакитні очі друга.Він зрозумів,що був правий,його очі заметушилися.
Євгеній розвернувся та пішов у напрямок вулиці,де проживав.Він навіть не попрощався з приятелем,і навіть не дав точної відповіді на питання.Блондин не знав,що сказати,бо ще сам не знав відповіді.

Відео запис Where stories live. Discover now