5 глава

12 2 0
                                    

Увесь подальній день Євгеній намагався не забивати собі голову дурними думками.Інколи він заглядався на сусіда,щоб той не помітив.Ранок почався жахливо,але день поки що добре йшов.
-Моя спина так болить,сьогодні було 8 уроків,я думав,що помру-нив Богдан та потягувався до хрускоту кісток,щоб послабити біль.
-Тобі легко говорити,а мені ще на бокс.
-Що!?Ти ж 4 роки тому пішов звідти.
-Я вирішив знову зайнятися ним-сяюючи говорив Тимур,його прям розпирало від щастя.Тоді він навіть не проходив і року,бо його зачмирили за його хвастунство,але зараз все буде інакше.Якщо звичайно всі забули проте,що було 4 роки тому...
-Тебе зачмирили там тоді,то якій привід знову туди ідти?-Женя все зіпсував,він знову йому нагадав ті дні.Вперше Тимур так плакав.
-Ой,да всі про це забули чи ні?-він посміхнувся та почав панічно бігати очима по класу.Він сподівався,що цього знову не повториться.
-Не знаю,але більшість класу точно не забула-блондин пожав плечима та накинув свій рюкзак на одне плече-ну так ми йдемо?

***
-Давно я тут не був....-говорив Тимур заходячи разом із Євгеном до спортивної школи,яка знаходилася майже на окраїні міста.
-Ага,цікаво як ти будеш повертатися в форму-блондин зайшов до чоловічої роздягальної,де були уже декілька хлопців.Привітавшись з ними він переодягнувся та вийшов до зали.Пара хлопців повторювали прийоми один на одному,а на іншому кінці кімнати декілька дівчат розминалися.Хтось просто сидів,а хтось про щось з кимось перешіптувався.Тренера поки не було видно,тому всі займалися чим могли.

***
Після години тренувань двоє приятелів стояли в душовій та бурно розмовляли.
-Я думав,що помру,чому він дав мені зразу те що і ви робите?Я ж типу новенький!-обурено говорив Тимур.
-Не знаю,якщо тобі важко,то краще скажи йому про це або не ходи.
-Ще чого,не хочу після першого дня зразу виписутавитися.
-То не жалійся мені!

Відео запис Where stories live. Discover now