8 глава

11 2 0
                                    

-Щось сталося?
-Ні,все добре-Євгеній сидів в парку на лавці разом з Богданом,десь поряд бігав його молодший брат зі своїми друзями.Мати виторила його з будинку,щоб той трохи провітрився,на щастя його друг був в цей день в місті-знаєш,я вперше за стільки років вчора повечеряв з мамою та братом-він опустив голову та дивився в бляшанку з напоєм,яка було у нього в руці-атмосфера була так собі,хах-він нервово посміхнувся та зиркнув на свого брата,який сидів на гойдалці та про щось бурно розмовляв з приятелями.
-Я не знаю,що мені тобі відповісти-нарешті щось сказав блондин.Він поклав свою руку на плече Євгенія та протягнув вперед свою бляшанку,Євген цокнувся з ним.Випивши залпом все,що було в бляшанці він її скрутив та кив у сміттєвий бак,який стояв поряд.

***
-Можна до тебе сьогодні заскочити?-говорив в телефону трубку Богдан-мені потрібна допомога з дечим-промямлив він та почав голосно дихати у мікрофон.
-Так,звичайно.Але ми можемо зустрітися і в якомусь кафе(?)
-О,так можемо,але...це доволі делікатне...е,діло-по його голосу було зрозуміло,що він нервував.
-Мм,добре.По ідеї сьогодні я буду вдома сам,коли ти плануєш прийти?
-Хмм,зараз 15:42,думаю десь о 16:20 я буду в місці.Чекай на мене о 16:40.
-Добре.

***
"Чому він вирішив до мене прийти?Невже Тимур щось йому сказав?!Ні,ні,такого не може бути,хах,це ж був лише жарт з його сторони чи не так?!Стоп,по його голосу було видно,що він нервував...невже у нього якісь проблеми,або це взаємно?Пф,багато мрію..."

Відео запис Where stories live. Discover now