***
-Так!Давай розповідай нам,що це за "проблеми"?Ти сьогодні пипець,який дивний-Тимур підійшов до парти Євгенія після уроків та накинувся на нього.
-Ага-кивнув Богдан та ближче підсунувся до сусіда.
-Ну,я кинув Олю.
-Що-о!?-в один голос вигукнули друзі блондина.Всі вважали їхню пару прекрасної,вона - висока блондинка з сірими та сяючими очима,чудовою фігурою та скверним характером;він - середньо-статистичного зросту худощявий блондин з блакитними очима та трохи спортивним тілом.
-Ну це все пояснює,але чому ви розійшлися?Ви були наче інь і янь-спитав Богдан,який був трохи в замішанні.
-О,ну,я не відчував до неї нічого.
-Тоді навіщо ти почав з неї зустрічатися?-спитав інший блондин.Його друзі ніяк не могли його зрозуміти.
-Вона - запропонувала,а я в свою чергу погодився.Я вважав,що з часом щось зміниться,але я скоріше за все не хотів їй відмовляти.Мені стало її жаль.
-Мда,таку дівчину профукав-Тимур розвернувся та пішов у напрямку класних дверей-пока!-він навіть не глянув на своїх приятелів.
- Тоді чому ти був такий дивний сьогодні,якщо тобі все одно на неї?
-Я просто переймався через неї.***
-Олю,давай розійдемося?-він сидів на лавці поряд з дівчиною та нарешті наважився це сказати.Вони прозустрічалися 2 місяці,але за цей час його почуття та і не змінилися,йому просто було шкода її.Блондинка припинила говорити та просто дивилася на Євгенія.Вона не розуміла чому він хоче її кинути.
-Ч-чому?Я щось робила не так?Чи я в чомусь провинилася?-вона говорила абсолютно спокійним та тихим голос,щоб не привертати уваги людей,але по її очам та вустам,які тряслися,коли вона говорила було все зрозуміло.
-Ні,ти ні в чому не винна діло не в тобі,а скоріше в мен.....
-Так всі говорять!Чому тобі важко дати вагому причину!?- вже трохи перейшовши на крик говорила Оля.
-Вибач,але я не можу покохати тебе...- він піднявся та пішов геть,не оглядаючись він йшов,відчував на собі її погляд.Не так він це бачив у своїй голові.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відео запис
Fanfiction28-річний Євгеній вирішив записати відео в якому він розповідає про своє шкільне кохання.