***
Євген сидів за партою та весь час дивився на Богдана.
-Хочеш пропалити в мені дірку?-сурово зиркнув блондин.
-Та ні.Ти ще досі ображаєшся?-він поклав свою руку йому на ногу.
-Так!-хлопець прибрав його долоню та трохи відсунувся.
-Добре!Якщо ти так цього хочеш,то...
-Закрийся!Ми в школі,дибіл!-агресивно говорив пошепки Бодя.
-Добре,тоді пішли до мене сьогодні?-пошепки запитав Женя.
-Подумаю.***
-Якщо ти так цього хочеш,то добре....я буду знизу-він опустив голову.
-З-з цього п-потрібно було і починати.Але це мій перший раз...
-Мій теж.Я вчора знайшов гей-порно,давай спочатку подивимося його?-абсолютно спокійно запитав Євген.
-Щ-що?!Ти просто збоченець!
-Чому це?Я просто хочу,щоб ми подивилися,як це роблять хлопці.Я не хочу мати жахливий свій перший раз-блондин посміхнувся та почав включати ноутбук.
-Д-добре....***
-С-слухай,чому....саме ти зараз зверху?-Богдан лежав під Євгеном та майже нічого не розумів.
-Потім поміняємося-він поцілував блондина та задер його світер."Все,як у вісні.Він такий худий".Він провів своїм гарячим язиком від пупка до ребер та лизнув сосок хлопця,почувся легкий стогін-ти доволі чутливий-він посміхнувся та продовжив.Пограючи ще трохи з грудьми Боді він скинув з нього та з себе верхню частину одягу і приспустив штани.Женя торкнувся паха блондина та почав легенько надрочувати,почулися стони.Він схопив руку хлопця та поклав собі на член-ха,подрочи мені теж-кімнату заполонили томні чоловічі стони.Після кількох хвилин вони нарешті кончили-можешь стати на четвереньки?
-О,так-із затуманиним розумом Богдан нічого не розумів,але виконував все,що йому говорив хлопець.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відео запис
Fanfiction28-річний Євгеній вирішив записати відео в якому він розповідає про своє шкільне кохання.