13 глава

8 2 0
                                    

***
-Жень,цей,завтра ж кр по математиці.Даси списать?-спитав Тимур,який сидів біля Євгена на каруселі.
-О,так,і мені пж.Якщо напишу її погано мені - срака.
-Ам,не знаю...-блондин відвів погляд.Йому це все уже набридло,розмови на 2 хвилини та майже ні про що."Краще б нас було двоє".Він зиркнув на Богдана,якому теж не було цікаво про що вони говорять.Їхні погляди зустрілися.Євген взяв телефон та щось настрочив йому.
-Я мабуть піду,мені ще готуватися треба-Блондин підвівся-пока-він махнув рукою та пішов у напрямку свого будинка.
-Пока!Не забудь,що ти нам теж повинен допомогти!...-хтось крикнув йому вслід.
-Я теж піду,скоро мій автобус-Богдан теж незабарився та пішов.
-Нда,тухляк у нас сьогодні.

***
-Чому ти вирішив піти?Тобі більше з нами не цікаво?
-Ні,просто було нудно.Думаю їм все одно чи ми будемо,чи ні-Євген пожав плечима та йшов вперед.
-Ха-ха,да-запала тиша."Блін,що мені йому сказати?!" пролетіло в голові Богдана.
-Слухай,пам'ятаєш нашу розмову у мене вдома?-Богдан нічого не відповів-ти ще говорив про той жарт,який сказав тобі Тимур-хлопець продовжував мовчати,але легко кивнув.
-Ти....Чому ти це згадав?-по його голосу було видно,що він нервував.
-Не знаю,чомусь згадав цю розмову.
-Зрозуміло.
-А як ти відносишся до таких людей?-різко запитав Женя.
-Чому ти це запитуєш?
-Просто цікаво.Як би ти віднісся,як би я,або Тимур були із цих?-він повернувся до друга та легенько посміхнувся.
-Не знаю,як би це був ти,то мабуть я був би в шоці.А з Тимуром і так все зрозуміло...-він опустив погляд та стис руки в кулаки.

Відео запис Where stories live. Discover now