***
"Ну я і балда.Може піти до них?".Євген сидів у своїй кімнаті та слухав,як тікає його годинник."Ммм,16:56.Мабуть вони вже розійшлися,чи ні?".Він схопив свій телефон.
-Ало?
-О,ну...ем,ви ще гуляєте?
-О,ми вже хотіли розійтися-зам'явся по ту сторону телефону голос-але,якщо ти хочеш,то приходь-він різко змінився на радість.
-Тоді я буду через 10 хвилин.***
-О!А де всі?-Євген помітив Богдана на каруселі,яка стояла посеред майданчика в парку.Але крім блондина там нікого не було.
-Вони пішли до АТБ,а я залишився чекати на тебе-він відвернувся та щось розлядав на дереві.
-Тоді пішли до них теж(?)
-Ну-у,давай-приятель підвівся та пішов вперед.
Женя пошкандибав за ним,всю дорогу вони мовчали.Атмосфера була натянута."Чорт,не можу на нього нормально дивитися!" пролетіло у голові блондина.Він опустив свій погляд трохи нижче та різко почав дивитися на руки друга."Він же не помітить?".Через деякий час вуха та щоки Євгена почервоніли,він зупинився.Почувши,що кроки позаду не було чутно Богдан повернувся.
-Все гаразд?Тобі погано?-заметушився друг.
-О...т-так,все чудово-блондин прикривав рукою своє обличчя.
-Ти впевнений?-Богдан протягнув свою руку до Жені,але він увернувся.
-О,в-вибач.Можливо мені не добре.Ходімо бистріше...Я хочу...води-він минув приятеля та швидкою ходою пішов до маркету."Чорт,чорт,ми лише друзі.Д-Р-У-З-І!"
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відео запис
Fanfiction28-річний Євгеній вирішив записати відео в якому він розповідає про своє шкільне кохання.