Євген сидів у вітальні та перемикав канали на телевізорі.Він почув,що хтось його гукнув,звук доносився з його кімнати.Блондин тихо підійшов до дверей та повільно їх відкрив."ЩО!?".На його ліжку сидів хлопець з минулого сну,на ньому була червона пов'язка,а сам він лише в нижній білизні."Знову.Знову цей сон.Але чому на цей раз все інакше?".
-Ж-жень,це т-ти?-Євген нічого не відповів,він тихо підійшов до свого ліжка.Хлопець рівно сидів на ліжку та трохи дрижав.Він підняв руку,коли блондин підійшов та поклав на його стегна,щоб переконатися,що це йому не мариться.Женя взяв його за підборіддя та нагнувся,щоб поцілувати.-Жень,прокидайся-він розплющив очі,над ним стояв його молодший брат-уже 7:20,тобі потрібно до школи,як і мені.
-Ха-блондин підвівся та глянув на будильник,який стояв на підліжковому столику.Євген різко зхопився та почав збиратися.***
"Чорт,цей сон був дуже коротким,минулий теж,але не настільки.ААААААА!".Євген схопився за голову та ліг на стіл.
-З тобою все добре?-почувся голос з боку.
-О,так-блондин підвів голову та знову сів рівно."Мабуть я привернув увагу інших...".Він оглянувся та почав слухати те що розповідав учитель математики.***
Після завершення 2-ї пари Женя зібрав свої речі та хотів вже йти до іншого класу,як його перехопив Богдан.
-А де буде інша пара?-він схопив його за руку та ледь помітно посміхнувся.Євген дивно поглянув на руку приятеля,ще кілька секунд так постоявши він почервонів та "вирвав" свою руку.
-Кхм,в 54-му-він прикрив рота та стояв поряд з другом дивлячись на підлогу.
-Окей.Давай після школи підемо з дівчатами та Тимуром в парк?
-Я пас-сказавши це блондин вийшов з кабінету."Блять,мабуть це звучало грубо...(?)"
-Якщо передумаєш знови-пиши-кричав услід Богдан.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відео запис
Fanfiction28-річний Євгеній вирішив записати відео в якому він розповідає про своє шкільне кохання.