Сьогодні похмуро, передають що буде дощ. Я люблю дощ, особливо коли була маленькою, сидиш у хаті, в такій теплій і радієш, що не потрібно нікуди йти, коли відчуваєш, запах підгорілої їжі, бо все, що вміє готувати тато лише яєчня, з сирим білком, наче соплі. А коли подорослішала зрозуміла, що дощ не дощ, а в школу йти треба, з дитинства мене вважали дуже розумною, я мислила наче доросла людина і єдиний хто міг витерпіти мій характер був Денис. Наше знайомство було, не зовсім гарне. Я йому залишила синця під оком, тому що побачила як він бив хлопця. Але як виявилося навіть заслужено, той хлопець докучав якісь дівчині, і навіть підняв на неї руку. Після того Денис ходив за мною хвостиком, і постійно жартував з того, що я змогла його поколотити. Хто-хто, а Мушко, має бути щасливим. Мені прийшло повідомлення "Сьогодні я прийду до тебе. Заплавський"
-Буду виїджати
До оффісу я прибула вже о восьмій, хоча робочий день починається з 9:30.
-Добрий ранок, пані - Софія, стояла біля вікна
-Привіт
-О, ти якось піздно - Денис підійшов до мене
Я підняла брів
-Да скільки можна, нікого нема, я можу звати тебе по імені, так як ще не робочий час.
-Ти знаєш мою позицію - я втомлено зітхнула
Софа, стояла і нічого не розуміла
-Та годі тобі - хлопець сів на край мого стола, і торкнувся моєї голови, хоч він і був на рік старше, проте вів себе як, підліток. - Ти так холодна зі мною, а я взагалі-то твій єдиний друг. - Я стукнула його папкою
-Ну ось вона, Катря, а не Катерина Олександрівна, ось тому тебе і називають Сніговою Королевою - він посміхнувся
Я нічого не сказала, тільки погладила його по руці.
-Чому ви так рано - поцікавилась я
-Наш другий секретерь, а також мій товариш по нещастю, хотіла прийти раніше, ну я не збирався її кидати
-Так, за той повний день я була тільки на декількох поверхах, було цікаво подивитися, на інші, просто давно мріяла тут опинитись.
-Правильно зробила, бери цього йолупа і йдіть, йому буде корисно освіжитись.
-З радістю, Софіє Миколавїна прошу - Денис протягнув дівчині руку
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чи це кохання
RomanceЇї кар'єра почалася з того, що вони з батьком посперичалися, чи зможе вона відкрити рекламне агенство. Вона змогла, наразі компанія налічує в собі декілька сфер діяльності. Катерина Вах, цю жінку поважають та побоюються. Так трапилося, що їй терміно...