Це будеш ти

436 21 0
                                    

                                                                                            ***

Вчора все так швидко відбулося і зараз я тут з цим чоловіком, і намагаюсь переконати, що він не пожалкує, якщо одрижиться зі мною, якийсь абсурд.

-Відмовляюся - холодно промовив він.
-Не поспішай так, я не буду тебе контролювати це всього навсього фіктивний шлюб, який принесе тобі користь, твій батько раніше частенько звертався до мене.
-Я повторюю ні.
-Тц, тоді давай співпрацювати.
-Я тобі передзвоню - наче насміхаючись сказав Заплавський.
-Ха, на все добре Максиме - я так просто не програю.

                                                                                           ***

-Привіт Катю - сказав Денис

Я нахмурилася.

-Катерино Олександрівна
-Скажи мені будь-ласка як так сталося що відбувся витік інформації? За всі чотири роки як я стала президентом компанії, нічого такого не було
-Я не знаю, але зараз над цим ретельно працюють, проте більшість клієнтів перейшло до інших, чому, вони не сказали.
-Ну звісно не сказали - холодно мовила я.
-До речі, мені сказали, що цей вплив був не тільки в Україні, але і за нею, вот же падлюки.

Денис зупинився і дуже пристально на мене дивиться

-М? Що таке? 
-Може об'єднатися з кимось? Я думаю є багато фірм які із задоволенням почнуть співпрацювати з нами
-Я збираюся вийти заміж - своєю звичайною манерою сказала це.
-Що? Ти і заміж, ой несіть мені заспокійливе - пожартував він, невдало як на мене.

Я промовчала, дивлячись на нього суворо.

-Ти серйозно? 
-Так
-Але навіщо?

Справді, навіщо? Можливо я просто хотіла зрозуміти, що таке шлюб, всі мене бачать неприступною кам'яною вежею,  не буду заперечувати, що мені це зовсім не потрібен чоловік, але зацікавленість узяла верх, коли сказали, що є один хлопець який може обійти мене у всьому, якщо так, йому буде ой як не легко. При тому я вважаю, що цей союз має бути вигідним.

-Гадаю це щось ніби гри - виринаючи зі своїх думок сказала.

-Вибач, але твоя жертва про це знає?

-Годі балачок, краще віддай цю флешку Макару Сергієвичу, а ще де що о другій годині дня пройде співбесіда на місце другого секретаря.

Чи це коханняWhere stories live. Discover now