Part 8

238 49 37
                                    

- منظورت از اینکه یه روحی چیه؟! چرا انقدر پشت سر هم اینو تکرار میکنی؟!

سونگهون جلوی دهانش رو گرفت و پشتش رو به جیک کرد.

- اه لعنتی! دندونام دارن میکشنم... چیکارم کردی...؟!

جیک آروم جلو رفت، سعی کرد نگرانیش رو پنهان و سونگهون رو آروم کنه.

- چیزی نیست، چیزی نیست... آلفای درونت میخواد مارکم کنه، ولی چون نمیتونه عصبیه.

- دارم دیوونه میشم، میخوامت میفهمی؟ چون خودم نمیفهمم! فقط میدونم آلفای درونم برای داشتنت داره بهم التماس میکنه!

جیک جلوتر رفت و دستان سونگهون رو گرفت.

- میدونم که نمی‌تونی حسم کنی؛ ولی میخوام بدونی حالا که پیدام کردی، من به راحتی از دستت نمیدم. از این مطمئن باش!

درسته، سونگهون نمیتونست دستای اون پسر رو حس کنه ولی برای حس کردن صداقت توی حرفاش، نیازی به جسم اون پسر نداشت!

- تو درباره بوسه حرف زدی، منظورت چی بود؟!

- تو تصادفا منو بوسیدی. من رو به روت وایساده بودم. وقتی یه قدم اومدی جلو، لبات لبام رو لمس کردن. کوتاه بود اما تاثیر خودش رو گذاشت. روحای ما بهم متصل شدن و تو تونستی منو ببینی. من سالهاست منتظرتم سونگهون.

- تو... اسم منو میدونی؟

جیک آروم خندید.

- من نُه سال تمام منتظرت بودم. منتظر اینکه بالاخره حسم کنی. منتظر اینکه بفهمی دلیل اینکه قلبت توی این باغ آروم میشه و مدام دلت میخواد بیای اینجا، حضور منه. سونگهونا من سالهاست تورو با تمام وجودم میشناسم، دونستن اسمت که سهله!

- نمیفهمم... تو چرا اینجایی؟! منظورت از اینکه یه روحی چیه؟!

جیک آروم عقب رفت، روی پله نشست و به کنارش اشاره کرد.

- میشه بشینی پیشم و بذاری موهات رو نوازش کنم؟ خواهش میکنم، من مدت زیادیه منتظرشم. میدونم تو نمی‌تونی لمسم رو احساس کنی، منم نمیتونم سرت رو احساس کنم. ولی... مطمئنم آرومم میکنه و اونطوری میتونم همه چی رو برات توضیح بدم. از اولِ اول.

سونگهون جلو رفت و کنار جیک نشست.

- خب شیم جه یون، می‌شنوم.

جیک پشت سرش رو خاروند.

- آم، میشه... میشه سرتو بذاری رو پام؟ البته نمیتونی حس کنی که چیزی زیر سرته، ولی نگران نباش از بدنم رد نمیشی. از اونجایی که دیگه میتونی منو ببینی.

سونگهون بدون کوچکترین مقاومتی کاری که جیک میخواست رو انجام داد. به هر کی دروغ میگفت خودش رو نمیتونست گول بزنه که - خودش هم همین رو میخواد. -
جیک شروع به نوازش موهای سونگهون کرد و نفس عمیقی گرفت.

Swear By The Moon S1Where stories live. Discover now