قبل شروع این پارت، لطفا برید و دومین پست conversations من که درباره این فیک توضیح دادم رو بخونید.
-------------------------------------------------------------دختر جوان، آروم به شونهی دوستش ضربه زد.
- اونجارو ببین، اونا ارباب سئونوو و پرنسس یجی ان!
توجه دختر به سمت دو فردی که مشغول جست و خیز و بازی بودند، جلب شد.
- عزیزم... مدتها بود ندیده بودم پرنسس یجی بخنده!
- آره! واقعا خیلی خوشحالم که ایشون رو دوباره اینطور شاد میبینم!
- ارباب سئونوو با ما خیلی خشنه، ولی واقعا برای پرنسس یجی و ولیعهد، بهترین دوست دنیاست!
- قبول دارم. حالا بیا بریم مزاحمشون نشیم، کلی کار داریم.
سونو بالاخره بعد از مدتها دویدن، تونست یجی رو از پشت بغل کنه و اون رو روی زمین بندازه. یجی رو برگردوند و با قلقلک دادنش، تظاهر کرد داره اونو میخوره.
- بالاخره گرفتمت، هام هام هام. چه دختر خوشمزهای!
تمام محوطهی قصر، از فریاد خندههای دختر پر شده بود.
- سونو اوپا! من تسلیمم! تو بردی! آیییی!
سونو بالاخره دست از قلقلک دادن پرنسس کوچولو کشید. کنارش دراز کشید و طولی نکشید که یجی توی بغلش فرو رفت.
- سونو اوپا، خیلی دوستت دارم میدونستی؟
سونو لبخند شیرینی زد و دختر رو تو بغلش گرفت. موهاش رو نوازش کرد و آروم روی موهای دختر رو بوسید.
- سونو اوپا هم پرنسس کوچولوشو خیلی دوست داره.
- وونی اوپا برمیگرده، مگه نه؟
- زودتر از چیزی که فکرشو بکنی خانوم کوچولو.
- چشمم روشن! دور از چشم من بین خواهرم و دوست مثلا باوفام چه خبره؟!
سونگهون از پشت دیوار بیرون اومد و با ظاهر شدنش، یجی و سونو از جاشون بلند شدند. سونو یجی رو بغل گرفت و به سمت سونگهون رفت.
- به به، دوست مثلا باوفام از افسردگی دراومده! این سعادتو مدیون چی هستیم جناب؟!
سونگهون لپ یجی رو کشید و سونو رو به طور کامل نادیده گرفت.
- پرنسس اوپاش اوپا رو فروخت ها؟!
یجی سعی کرد دست سونگهون رو از روی صورتش برداره و با تکون دادن صورتش و بستن چشمهاش، به طور کامل نشون داد که - دردش گرفته. -
- آییی اوپا! درد دارههه!
- سزای پرنسسای اوپا فروش همینه!
- من اوپارو نفروختمم!
یجی اطراف رو نگاه کرد، به سونگهون اشاره زد تا نزدیکش بشه و تن صداش رو پایین آورد.
- بیا جلو اوپا.
YOU ARE READING
Swear By The Moon S1
Fanfictionقسم بخور، ولی نه به ماه! Enhypen + I-LAND + &Team + &Audition - The Howling انهایپن + کارآموزان آیلند + اندتیم + کارآموزان اند ادیشن - زوزه کشی رمان فانتزی تخیلی، ماجراجویانه و امگاورس "قسم به ماه" شامل زیرمجموعهی امپرگ نمیشود و مردها توانایی بارد...