💦

433 7 1
                                    

Wjechałam na miejsce parkingowe na przeciwko mieszkania  Yeleny. Prawie cały parking był pusty , prawdopodobnie imprezował ktoś lub gdzieś wyjechali. Chwytam torbę i wychodzę z samochodu. Wchodzę po schodach na piętro, na którym Yelena mieszka . Gdy tylko dotarłam do jej drzwi, zapukałam, trochę głośniej niż zwykle, bo jestem podekscytowana. W końcu mam noc z moją kobietą.  Gdy tylko otwierają się  drzwi, Yelena obejmuje mnie ręką za talię. Podnoszę się na palcach i przyciskam usta do jej ust. Na początku jest delikatny pocałunek, ale szybko go pogłębia, jej język wchodzi do moich ust, gdy ona w między czasie prowadzi mnie do łóżka. Rozciąga moje nogi kolanem i popycha je do moich kroczy. Wyciągam rękę, żeby pobawić się jej włosami, czując jej podcięcie. Zaczyna przysuwać do mnie kolano, pozwalając, by z moich ust wyrwało się ciche skowytowanie. Pociągnełam za jej włosy, gdy jęknęła w moje usta. Jej ręka wciąż była na mojej szyi, druga była na moim tyłku, pomagając mi jeszcze mocniej zgrzytać na jej kolanie. Zaczyna mnie prowadzić w kierunku swojego łóżka, rzuca mnie na nie, a potem wspina się na mnie, jej kolano wraca do miejsca, w którym wcześniej mnie przyciskało. Zaczyna całować moją szyję, ssąc w niektórych miejscach. Zdejmuje mi koszulę i zdejmuje spodnie, jedynym elementem garderoby, który teraz miałem na sobie, były majtki. Jej usta opadły na mój sutek, gdy głośno jęknełam.

- "Powiedz mi co chcesz." Czułam, jak uśmiecha się na mojej piersi. Jej usta przesuwają się na moją drugą pierś.

- „Chcę, żebyś mnie dotykała..." mój głos był drżący.

 – Miałam nadzieję, że to powiesz.

 Zaczełam czuć, jak jej środkowy palec przesuwa się po mojej ubranej pussy. Desperacko próbowałam zdjąć majtki.

 – Czy mówiłam, że możesz to zrobić?

 Podeszła do mojej twarzy, szepcząc mi do ucha. Jej dłoń ponownie owinęła się wokół mojej szyi, ściskając ją, gdy moje oczy wywróciły się do tyłu. Jej ręka wsunęła się w moje majtki, czułam, jak jej palce zbierają śliskość, gdy jej palce przesuwały się po mnie. Cofnęła rękę i wyciągnęła palec, patrzą na mnie.

- "Proszę-" Uniosłam głowę, aby nawiązać z nią kontakt wzrokowy.

 –'' Bądź grzeczną dziewczynką i błagaj o to.''  Powiedziała.

 Zabiera mi rękę z szyi i schodzi w dół, tak że jej głowa znajduje się między moimi nogami. 

- "To wszystko dla mnie?" Patrzy na moją odsłoniętą pussy .

 - ''Tss...Kapiesz, a ja jeszcze nic nie zrobiłam.''  Uśmiecha się. Bierze palec i przesuwa nim wzdłuż mnie, czułam, jak spływa po mojej szczelinie, jej paznokieć ociera się o moją łechtaczkę.

 -"Pierdol mnie proszę, proszę błagam cię, proszę" Jęknełam, moje nogi już drżały. Yelena przycisnęła do mnie język, za każdym razem czułam ją. Wciska we mnie język, a czubek jej nosa ociera się o moją łechtaczkę.

 - O kurwa – jęknęłam, ściskając jej głowę mocniej między udami. Wzięła jeden palec i powoli zaczęła wpychać go we mnie.  Przyjemność była nie do zniesienia. Wsunęła we mnie kolejny palec i zacisnęła palce. Jej druga ręka sięgnęła i zakryła moje usta. Za każdym razem, gdy pchała palcami, czuła, że zaraz eksploduję. Fala przyjemności uderza we mnie, gdy spuszczam się na jej twarz i palce. 

Moje jęki zostały stłumione przez jej rękę. Yelena podeszła do mojej twarzy, wkładając palce do moich ust. 

- "Dobra dziewczynka." Chwaliła mnie chyba przez 5 minut. 



___

XDDD coś za mocne czasemm są te lemony 

𝒀𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝑭𝑬𝑴 [ 𝑳𝑬𝑴𝑶𝑵's]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz