Odwróciłam głowę na bok, podziwiając naszego małego szczeniaka. Chcieliśmy adoptować zwierzaka od zeszłego roku, a w zeszłym miesiącu w końcu dostaliśmy naszego małego. Włóczył się po salonie, czekałam aż Yelena wyjdzie spod prysznica, żebyśmy mogli zacząć razem oglądać film. Właśnie wtedy usłyszałam kroki Yeleny w korytarzu na piętrze. Wreszcie wyszła spod prysznica. Włączyłam telewizor i wybrałam film. Jakkolwiek po wstępie i początkowych napisach, Yelena wciąż nie zeszła na dół. Co zabierało jej tak długo . Postanowiłam iść na górę dla siebie. Gdy zbliżyłam się do łazienki, zerknełam i zauważyłam, że jest pusta. Idąc dalej do sypialni, też wchodzę do niej pusta. Nagle zauważyłam, że drzwi szafy były otwarte i słychać było stłumione odgłosy.
- " Yelena ., chodźmy obejrzeć film " poskarżyłam się . W końcu wyszła zza drzwi zupełnie naga. Poczułam, jak moja twarz robi się czerwona, a oczy rozszerzają się. Moje oczy przesunęły się po jej ciele, wpatrując się.
-"Kurwa" Duma zwiodła mnie, upadlam na kolana. Podeszłam bliżej niej, słysząc jej oddech.
- „Rozbierz się dla mnie” poleciła. Bez wahania odwróciłam się, a ona podeszła do łóżka siadając. Obracałam się powoli, uwodzicielsko zdejmując każdą warstwę ubrania. Pieściłam swoje własne ciało w sposób seksualny, drażniąc się z nią, gdy zsuwałam ostatni kawałek mojego ubrania.
- " Hmm " jęknęła .
- "Chodź tutaj" wypuściła. Szybko podszedłem do niej. Czołgając się po niej.
-"Wiesz ostatnio, tak dziwnie się czułam".
-„Odkąd mamy naszego szczeniaka, nagle czuję się dojrzalsza, starsza, bardziej jak mama”. Mój oddech urwał się, gdy jej dłonie wędrowały po moim ciele.
- " Kontynuuj " zasugerowałam . Wypuściła mały śmiech ,
-" Nie skończyłam się wyjaśniać . "
Wiedząc , jak grała i wiedząc , że nie da rady , dopóki nie pozwolę jej mówić .
- " Powiedz mi Yelena , co czujesz " Zapytałam ją . .- „Po prostu czuję, że chcę być mamą, naprawdę chciałabym zajść w ciążę”, wyznała.
- „Ale już jesteś moją mamusią. Czy nie jestem dla ciebie wystarczająco dobra?” – powiedziałam, posyłając jej psią minę, a łzy napłynęły mi do oczu.
- „Pokaż mi, jak bardzo kochasz mamusię” wyszeptała, przesuwając palcem po moim kręgosłupie w dół. Rozpieszczała mnie jak dziecko na kolanach. Trzymając głowę jedną ręką, a drugą pod talią, aby podeprzeć nogi. Objąwszy ją ramionami, pchnęła mnie dalej i zacząłem ssać jeden z jej cycków. Yelena spojrzała na mnie , wzdychając , delikatnie pieszcząc moją twarz .
- „Spraw, by mama poczuła się dobrze” gruchała.
- „Tak mamusiu” powiedziałam lekko stłumiona, ponieważ nadal ssałam jej cycki. Opuściłam ręce obok jej bioder, dotykając jej zewnętrznej płci palcem wskazującym. Jęknęła. Jej odgłosy przyjemności skłoniły mnie do kontynuacji , wpychając w nią palce , czując ją dookoła siebie .Przesuwam głowę do przodu, żeby ssać jej drugi A potem wypuszczam wszystko w usta, próbując ponownie to wydoić.
- „Kurwa-a dziewczyno, jesteś taką dobrą dziewczynką, spraw, żebym doszła"– jęknęła. Z nowo odkrytą determinacją zaczelam szybciej pompować palcami i obracałam się, aby znaleźć jej punkt G. Czując gąbczaste ciało na palcach, zaczelam w niej masować. Teraz dyszała i jęczała, pot spływał jej po czole.
-" Mhmm " jęknęła cicho . Odsunęła moją głowę od piersi i pochyliła się szepcząc ,
-" Mamusia nie może dać Ci mleka z piersi , będziesz musiała tylko wziąć to , co dostaniesz . " Potem wepchnęła mnie do swojej cipki ,
-" Więc bądź grzeczną dziewczynką", zażądała. Jej dłonie zacisnęły pięść na moich włosach, popychając mnie dalej w dół. Jęknelam , zanim zanurkowałam w chlupotaniu jej mokrej cipki i zagłębieniu nosa w jej łechtaczkę . Okręciła biodra na mojej twarzy, kładąc się dalej na mnie. Wsadziłam język w jej płeć, smakując ją. Jęknelam w jej stronę, wysyłając wibracje po całym jej ciele. W końcu pojawiła się na całej mojej twarzy. Trzymalam ją pieprząc językiem, upewniając się, że wykonalam dla niej dobrą robotę.
-,„Wypij to od mamy zamiast tego, dobrze kochanie?” zamruczała. Jęknelam w odpowiedzi, zanurzając się z powrotem i lizując resztki jej orgazmu, wciągając to wszystko do ust i nie marnując ani jednej kropli. Po skończeniu oblizałem usta i uśmiechnąłem się do niej. Odwzajemniła uśmiech , a potem powiedziała :
-," Co mowimy ? "
- " Dziękuję za mleko , mamusiu " Powiedziałam , poklepała mnie po głowie i wyszeptała
-" Dobra dziewczynka " zanim mnie odesłala z klapsem w tyłek, żebym zrobiła przekąskę do filmu. Cóż, przekąska była głównie dla niej, bo już jadłam.