Soft's

108 4 0
                                    

Yelena była przywódczynią gangu, który został jej przekazany przez jej ojca, ale ponieważ ja i Yelena spotykałyśmy się, zanim to się stało, dołączyłam do niej.  W tej chwili ja, Yelena i niektórzy z jej ochroniarzy pojechaliśmy do innej bazy gangów, żeby załatwić pewne rzeczy, które się ostatnio wydarzyły.  Po przybyciu Yelena podniosła rękę i delikatnie zapukała.  Po chwili wchodzimy po usłyszeniu cichego „wejdź” z drugiej strony.  Gdy wchodzimy, czuję na sobie wiele spojrzeń, więc odwracam głowę i widzę, że większość mężczyzn się na mnie gapi, ślini się.  Patrzę na nich z wyrazem obrzydzenia, nagle czując się bardzo nieswojo.  Yelena musiała zauważyć mój dyskomfort, odkąd kiedy na nią spojrzałam, wpatrywała się w wszystkich mężczyzn ze sztyletami i ciasno owinęła ramię wokół mojej talii w ochronny sposób.  Uśmiecham się lekko czując się bezpieczniej w jej ramionach, ale jej ramiona były trochę za ciasne, jakby lekko bolały, ale wzruszyłam ramionami. 

Jesteśmy na spotkaniu już od jakiegoś czasu i Yelena zachowuje się trochę jak bardziej opiekuńcza.  W pewnym momencie koleś skomentował mnie sprytnie w stylu „Kim jest ten słodziak” I musiałam w końcu powstrzymać Yelenę, żeby nie wyciągnęła do niego broni.  Ale znowu nie myślałam o tym zbyt wiele.  Nadal siedziałam obok Yeleny, nie zwracając uwagi na to, co się dzieje.  Ale moja głowa podniosła się do góry, kiedy poczułam zimne dłonie Yeleny muskające moją skórę, gdy podniosła mnie i położyła miękko na swoich kolanach.  Poczułam, jak moja twarz się rozgrzewa i rzuciłam jej ciche pytające spojrzenie, podczas gdy inni rozmawiali, nie zwracając na nas zbyt wiele uwagi, ale wszystko, co zrobiła, to uśmieszek, nawet nie patrząc w moją stronę.  Westchnełam i starałam się o tym nie myśleć.
Poczułam ruch Yeleny, gdy odwróciłam moją uwagę od telefonu, by zobaczyć, jak zdejmuje blezer i kładzie go na moich kolanach.  Uniosłam brwi, ale podskoczyłam lekko, czując jej zimną, miękką dłoń dotykającą mojego uda spod jej blezera, żeby nikt inny w pokoju nie mógł tego zobaczyć.  Drżę lekko , błagając o jej dotyk , gdy czuję jej rękę w górę mojej nogi bliżej mojego wejścia .  Mocno przygryzam wargę, prawie powodując jej krwawienie, starając się nie pokazywać tego.  Spoglądam na Yelenę, by zobaczyć, jak się bawi, zachowując się, jakby coś się działo.  Przypadkowo wydałam miękki jęk , gdy zaczęła iść szybciej . Widzę , że wszyscy ludzie w pokoju zatrzymują się i patrzą na mnie , podczas gdy widzę Yelenę starającą się nie śmiać kątem oka , ale potem ściska moje udo , mówiąc mi , żebym mówiłA.  .  "przepraszam alergię!" mówię z lekkim chichotem pocierając kark.  (o co chodzinXDD) Wszyscy wracają do tego , co robią , a kiedy znowu wydawali się rozkojarzeni , Yelena ponownie wsunęła we mnie swoje palce sprawiając , że znów przygryzłam wargę .  Czuję, że Yeelena idzie szybciej, co sprawia, że ​​prawie osiągam szczyt, gdy wiję się na jej kolanach.  Westchnelam, gdy osiągnąłeam szczyt, ale moje ciało zamarzło, gdy poczułam gorący oddech Yeleny uderzający w moją szyję, gdy szepnęła mi do ucha „Cała jesteś moja kochana i tylko moja”. Powiedziała całując mnie w bok szyji. 

- Tak, Yeleno. Jestem cała twoja. - powiedziałam drżącym głosem, wciąż próbując się uspokoić. 

– Tak właśnie myślałam. – Yelena powiedziała przy mojej szyi, składając kilka małych pocałunków w dół mojej szyi.  Gdy spotkanie dobiegało końca, poczułam, jak Yelena znów pochyla się do mojego ucha i mówi: „Możemy to kontynuować, kiedy wrócimy do domu, bede mogla dowoli cie pieprzyć i lizać”. 

𝒀𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝑭𝑬𝑴 [ 𝑳𝑬𝑴𝑶𝑵's]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz