"Cidden, Lily çocuğu reddetmek yerine ikinci randevu ayarladığına inanamıyorum"
"Ya Alex, anlattım ya çok nazikti ve çok eğleniyor gibiydi anı bozmak istemedim hem çok hareketli geçti gün. Bugün yemekte fırsat bulup söylemeye çalışacağım, yoksa da fırsat kollamadan direkt söyleyeceğim"
"Umarım yoksa bu gidişle her gün randevuya çıkacaksınız ve sen aşık olacaksın" dediğine görmeyeceğini bildiğim halde göz devirdim.
"Neyse sadece durumu telefonda anlatayım çıldırma diye aradım birazdan antrenman başlayacak ve sonra stresli dakikalar. Sen de uyu sabah okulun var"
"Saat gece 4, 6 da uyanmam gerekiyor, uyuyamam daha Bayan Schal sözlü yapacak ona biraz göz atarım. Bay Kevin'ın dersinde uyurum."
"Anladım, Alex bu arada herkes iyi mi? Diğerlerini soramadım hiç"
"Diğerlerinden kastın Natt ise iyi merak etme ama Leo pat diye söylemeden söyleyeyim sanırım biri ile görüşüyor."
"Natt ile ilgilenmiyorum, ayrılmak isteyen bendim zaten unuttun mu? Genel sormuştum neyse hadi görüşürüz kızlar girdi salona ve Leo ya selam söyle beni ihmal ediyor"
"Tamam söylerim hadi görüşürüz"
Telefonu kapatıp sırt çantamın içine koyduğumda diğerleri gibi Eun'un yanındaki yerimi almıştım.
"Biliyorsunuz ki yarın yılın ilk maçı ve bu bizim için ilk gösteri demek o yüzden bugün son bir çalışma yapalım duruma göre yarın gitmeden de bir tekrar yapabiliriz. Sıkıntı yoksa başlayalım mı?" herkes onu onayladığın da herkes hızlıca başlangıç konumunda dizilmiş ve başlayan müzik ile dikkatle dans etmeye başlamıştık.
....
2 saatten fazla süren provanın ardından yere çöküp uzandım cidden kaslarımı hissetmiyordum.
" Çok iyiydiniz kızlar" Eun da benle aynı vaziyette yere uzanırken nefes nefese konuştuğunda kızlar mırıltıyla cevap vermişti.
"Yarın kaçta çıkacağız?" takımdaki kızlardan biri konuştuğunda gözlerimi birkaç saniyeliğine açıp Eun'a bakmıştım.
"10 da burada olun maç 12 de ve okulda ayarlanacak araç ile gideceğiz"
Aklıma dediklerini not ettiğimde nefesim düzene bindiği için uzandığım yerden kalkıp eşyalarıma yönelmiştim."Ben duş alacağım, bu halde dayanamam çünkü, yarın görüşürüz kızlar" çantamı ve yedek kıyafetlerimi koyduğum el çantamı elime aldığımda hızlıca soyunma odasının arkasındaki duş bölümüne ilerlemiştim.
Hızlı bir duşun ardından okulun bahçesindeki banklardan birine geçip Felix'i beklemeye başlamıştım. Saha boştu sanırım o da duş alıyordu. Bugün bir şekilde söylemem gerekiyordu çünkü bu olayın bir gün uzaması bile garip hissetmeme sebep oluyordu. Okulun kapısından çıkan Chan'ı gördüğümde gülümsemiştim, elimi sallayarak selam verdiğimde yanıma gelmesini beklemiştim ama o sadece küçük bir gülümsemeyle baş selamı vermişti. Sanırım acelesi vardı... Birkaç dakika içinde Felix kapıda belirdiğinde oturduğum banktan kalkıp selam vermiştim.
"Çok bekletmedim umarım"
"Hayır ben de yeni çıkmıştım" emniyet kemerimi bağlarken onu cevapladığımda o da arabayı çalıştırmıştı. Bugün kesin söyleyecektim.
Çok kalabalık olmayan şirin restorana girdiğimizde köşedeki masalardan birine geçip oturmuştuk.
"Yarın maç var bence ikimizde ağır şeyler yememeliyiz"
"Haklısın, Shabu Shabu yer misin?" menüye kısaca göz atıp konuştuğunda başımla onu onaylamıştım.
Verdiğimiz siparişin ardından birkaç dakika içinde yemekler gelmişti.