1.5

572 63 78
                                    

Okulun ilk günü Lily'den

"2 gündür hiç konuşamadık nasılsın?" sıraya yerleşirken Han'ın konuşması ile gülümsemeye çalışmıştım.

"İyiyim ama Alex gittiği için boşluğa düşmüş hissediyorum 2 gündür odam çok boş geliyor"

"Alex'i sormadım Lily, olaydan beri Chan hakkında tek kelime etmedin. Biraz önce camdan bakarken kapıda denk geldiğinizi gördüm"

"Dikkat etmedim" umursamazca çantamdan gerekli eşyaları çıkarmaya devam ettiğimde Han derin bir nefes alıp vermişti.

"Youngjiyi gördün mü?"

"Bilmiyor musun? Nakil almış, Felix ve Chan onu gece götürünce ailesi sormuş o da sadece aşığım falan diye anlatmış yaptıklarını ama ailesi de bizim gibi doğru olmadığını anlamış. Bu kadarı nereden bildiğimi sorarsan annesi senle konuşmadığını bildiğinden beni aradı ve bana sordu ben de anlattım. Nakil alacaklarını ve gerekli psikolojik desteği görmesini sağlayacaklarmış"

" Umarım, iyi olur ve kendini toparlar"

"Günaydın çocuklar" sınıfa giren Bay Lee ile önüme dönmüş ve derse odaklanmaya çalışmıştım."

.
.
.

"Lily benimle konuşmak istediğini yazınca korktum kötü bir şey mi oldu?" Eun nefes nefese konuşurken masaya oturduğunda aldığım kahvelerden birini onun önüne itmiştim.

"Endişelenme kötü bir şey yok bir konu hakkında konuşmak istiyordum."

"O gün geldi diyorsun. Tüm hafta korkarak bu anı bekledim."

"Madem sen de farkındasın hemen konuya gireyim, takımdan ayrılıyorum. Seni zor durumda bırakmak istemezdim Eun ama durumları biliyorsun. Youngji için girdim daha sonrasında zor durumda kal istemedim. Etütlerim aksıyor ve tüm işlerimi takıma göre ayarlıyorum resmen. Ama merak etme yerime birini buldum gün içinde yanına gelecek, senle konuşmadan gruptan falan da çıkmak istemedim."

"Anlıyorum" yüzü asılıp başka tarafa kafasını çevirmişti.

"Eun yapma böyle lütfen"

"Bizle konuşmayı bırakmazsın değil mi? Bizle takılmanı seviyorum sen konuşmazsan Han da konuşmaz"

"Demek Han için isteniliyorum" dalgaya alarak konuştuğumda panikle reddetmeye başlamıştı.

"Hayır ne alakası var ben öyle demedim yani dedim ama o anlama getirmek istemedim."

"Şaka yapıyorum sadece, merak etme sizle takılmaya devam ederim yani mümkünse çoğunlukta kızlarla"

"Anladım neyse buna da şükür"

"Hyunjin ile çok takılma Eun onun drama queenliği sana bulaşıyor." göz devirip kahvesini yudumlamıştı.

Elime telefonumu alıp gruptan çıktığımda önceki mesajları silip telefonumu tekrar masaya bırakmıştım.

"Gruptan çıktım"

"Ayrılan kişi bildirimi görünmediği için şanslısın yoksa hepsi buraya doluşurlardı"

"Yarın antrenmanda fark ederler zaten"

Eun'un telefonuna ard arda gelen bildirimler ile gözüm ister istemez ekranına yönelmişti.

"Sanırım birileri 7/24 senin çıkıp çıkmadığını kontrol ediyormuş. Jeongin de senin sapığın olabilir mi acaba?"

" Hayır, değil" iki masa ileride tanımadığım çocuklar ile oturan Jeongin'e baktığımda bana tripli bir bakış atmıştı.

505 - Bang Chan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin