"Şimdi kareografiyi herkes anladıysa son kez gösteriyorum ve ekipçe yapmaya başlıyoruz"
İsminin Minseo olduğunu öğrendiğim kız sabahtan beri yaklaşık 1000.kez aynı dansı yapmaya başladığında herkes gibi onu izlemeye devam etmiştim. Çoktan kareografiyi öğrenmiştim ama birkaç kız bazı yerleri tam yapamıyordu. Sanırım eş zamanlı olarak bizi izleyen erkek basketbol takımı yüzünden. Onların antrenmanı yarım saat önce bitmişti çoğu gitmişti ama 4-5 çocuk kalıp bizi izlemeye başlamışlardı.
Ekipçe kareografiye başladığımızda sorunsuz bir şekilde hareketleri yaparken birkaç saniye bizi izleyen çocuklardan biri ile göz göze gelmiş ve dikkatim dağılmıştı.
Müziğin durması ile kızlardan kısaca özür dileyip baştan başlamıştım. İlk defa mı dans eden kızlar görüyorlardı. Hoş hepsi değilse de ekipte birkaç kızın hoşuna gidiyordu bu durum.
Kareografiyi defalarca tekrarını ardından ara verdiğimizde diğerlerinden biraz uzak olacak şekilde oturup suyumdan içmeye başlamıştım.
"Eun noona yetmez mi bugünlük? Bir şeyler içmeye gidelim kafeye hem yeni takım arkadaşlarımızla tanışma fırsatımız olur."
Küçük olduğu yüzünden belli olan çocuk konuştuğunda Eun ona noona demesine göz devirmişti.
"Gelmek ister misiniz?" Eun ekibe dönerek konuştuğunda Youngji evet dediği için mecburen ben de kabul etmiştim. Kızlardan birkaçı gelmeyeceğini söylediğinde 5 kişi kalmıştık.
Kıyafetlerimin dışarı çıkmaya uygun olduğunu düşünüp üzerimi değiştirmeyerek çantamı alıp diğerleriyle okula çokta uzak olmayan bir kafeye yürümeye başlamıştık.
Youngji, Lee Know'un yolda anlatmaya çalıştığı şeyleri dinlemeye çalıştığı için pek benimle muhatap olmuyordu şu an.
Geniş masalardan birine yöneldiklerinde masanın en ucuna oturmuştum. Herkes kahve sipariş ettiğinde sohbete dahil olmadan önce babama beni almasına gerek olmadığına dair kısa bir mesaj atarak telefonumu masanın üzerine bırakmıştım.
"Lily sen nasıl karar verdin takıma katılmaya?" karşımda oturan kahverengi saçları ve iri omuzları olan çocuğun sorusu ile masadaki dikkatler bana dönmüştü. Bu çocuk niye benden başlıyordu sormaya zaten antrenman boyunca bakışları ile rahatsız etti.
"Kafa dağıtmak için yani bilmiyorum keyifli olabilir diye düşündüm sadece, Youngji de çok istiyordu" Youngji'ye bakarak konuştuğumda pot kırmadığım için göz kırpmıştı.
"Bu arada kızlar ben Chan, arkadaşlarım Hyunjin, Minho, Felix ve Jeongin diğerleriyle de mutlaka denk gelip tanışırsınız zaten" nihayet adlarını söylemişlerdi.
Minji ve Youngji kısaca kendilerini tanıttıklarında "Ben de Lily" demekle yetinmiştim.
"Yılın ilk maçı haftaya her şey hazır mı Eun?"
Tamam bu benim için yeni bir bilgiydi. Ortaokulda birkaç kez topluluk önünde dans etmiştim ama bilmiyorum o zamanlar hata yapsam utanmazdım. Şimdi ise fazla gergin hissediyordum.
"Tabiki hazır, birkaç küçük prova ile gösteri mükemmel olacak."
Eun konuştuğunda kendimce derin bir nefes aldığımda Chan kaşını kaldırarak bana bakmıştı. "Bir sorun mu var?" gibisinden başımı salladığımda bakışlarını konuşmaya devam eden Eun'a çevirmişti.
Gelen kahveler ile sohbet yavaş yavaş sarmaya başlamıştı. Aradan geçen zamanla yavaş yavaş masadan birkaç kişi kalktığında Youngji'ye bakarak kalkalım demeye çalışıyordum ama o Minho ile derin bir sohbete dalmıştı.
"Ben de kalksam iyi olacak, tekrar tanıştığımıza memnun oldum çocuklar" çantamı alıp masadan kalktığımda Felix'in kolumu tutması ile duraksamıştım.
"Bir sorun mu var?"
"Seni bırakabilirim yani istersen tabi" elini utanarak kolumdan çektiğinde tatlı gözüküyordu."Çok kibarsın Felix ama babam beni alması için şirketten birini göndermiş olmalı belki başka zaman. Sorduğun için teşekkürler tekrar"
Yerine oturduğunda içtiğim kahvenin parasını ödeyerek dükkandan çıktığımda Minjoon amcayı görmem ile hızlıca selam verip arabaya binmiştim.
"İyi akşamlar Minjoon amca"
"İyi akşamlar Lily, baban seni eve burakmamı istedi doğru değil mi?"
"Evet, evet. Babam hala iş yemeğinde mi?"
"Geç bitecekmiş sanırım o yüzden onu beklemeden uyu bence"
Son zamanlarda çalıştığı inşaat firmasının müdürlüğünden hissedarı olmaya başladığı için yoğun çalışıyordu.
Youngji'den
Lily de masadan kalktığında, ben, Eun, Minho, Felix ve Chan kalmıştı masada.
"Felix salak mısın? Kız kesin yanlış anladı sorunu bir de üstüne utandın kabul etmeyince" Eun Felix"e bakarak konuştuğunda Felix gergince saçlarını karıştırmıştı. O, Lily'den mi hoşlanıyordu?
"Yemin ederim kötü niyetle sormadım, Youngji sen onunla yakınsın sence yanlış mı anladı?"
"Sanmıyorum yani başta şaşırdı ama fazla yakın olmadığınız için bu normal. Lily bu tarz şeyleri yanlış anlamaz merak etme Felix" cevabım onu rahatlatmış olacak ki gülümsemişti.
"Bu arada ben de kalksam iyi olur. Eve gidip yapmam gereken ödevler var."
"Biz de kalkalım bir dakika bekle birlikte çıkalım." Chan hızla kalkıp kasaya yöneldiğinde bir dahaki hesabı ben ödemeliyim diye aklıma not etmiştim.
"Her şey için teşekkürler Eun, çok eğlendim bugün"
"Rica ederim bebeğim, hem sen de artık ekibin parçasısın."
"Gidebiliriz" Chan hesabı ödeyip geldiğinde hepimiz kafeden çıkmıştık. Son kez vedalaştığımızda arkamı döner dönmez ilk işim Lily'i aramak olmuştu.
Lily'den
Evin kapısından girerken çalan telefonu cevaplayıp kendimi salondaki koltuğa bırakmıştım.
"Özledin mi beni? Daha 20dk olmadı ayrılalı"
"Ya sonra ego kas, sen çıkınca Felix gerildi yanlış mı anladı acaba falan diye bana sordu ben de yok Lily takılmaz, yanlış anlamamıştır, korkma dedim."
"Kibarca eve bırakabilir dedi yanlış anlayacak ne var?"
"Mal herkese arkadaş gözü ile yaklaşma, belki de senden hoşlandığı için bu tarz bir şey diyip gerilmiştir."
"Cidden Youngji ben de ne diyeceksin sandım. Eminim sana da seni eve bırakabiliriz diye teklif etmişlerdir şimdi senden hoşlanmış mı oluyorlar?"
"Ya sadece Felix panik olunca öyle düşündüm neyse bir soru bankası almam lazım yarın görüşürüz"
"Görüşürüz"
Bu kız çok fazla aşk kitabı okuyordu, en küçük etkileşimde biriyle beni manita yapıyor hemen. Kabul, Felix yakışıklı ve tatlı bir çocuktu ama kesinlikle o anlamda bir şey düşünmemiştim onunla ilgili.
Aslında iyi çocuklardı hepsi sadece Chan ve Hyunjin yeni tanıştığı kişilere karşı soğuk gibilerdi çünkü maçları izlerken kendi aralarında böyle bir soğukluğa denk gelmemiştim. Eğer takımdan 2-3 gün içinde çıkmazsam belki zamanla yakın arkadaş olurduk.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.