~16~

157 116 7
                                    

Selam bebeklerim♥️. Upuzun bir bölümle karşınızdayım. Bol bol yorum atmayı unutmayın. Bol yorum atın ki kitabımız yükselsin. Ayrıca görüşlerinizi yazın ki kitaba öyle de yön verebileyim. Her bir yorum benim için çok değerli. Bölümün sonunda görüşürüz. Keyifli okumalar📖

*******

Yaptığımız sessiz kahvaltının ardından Ozan beni evde tek başıma bırakıp gitmişti ve ben yaklaşık bir saattir evde yalnız başıma oturuyordum. Her şey o kadar sıkıcı ilerliyordu ki unutmuş olduğum telefonum o an aklıma gelmişti. Ozan'ın odasına çıkıp telefonumun nerede olduğuna baktığımda çantamın ortalarda olmaması sinirlerimi germeye başlıyordu. Salona inip koltukların üzerine bakmayı düşünüp adımlarımı aşağıya yönelttim. Merdivenleri ikişer ikişer inerken içimden bir kez daha Ozan'a lanet ettim. Tamam sinir bozucu falandı ama en azından sıkıntıdan patlamaktan daha iyi bir seçenek gibiydi. Koltuğun üzerinde duran çantam bana göz kırparken koşar adım gidip içini açtım ve telefonuma çölde susuz kalan bir canlının suyla özlem gidermesi misali resmen sarıldım.

Elime aldığım telefonun tuş kilidini açtığımda yanıp sönen ekrandan şarjını bittiğini anladım. Çantama tıkıştırdığım şarj aletimi alıp en yakın prize takarken telefonumu şarja taktım ve açma-kapama tuşuna daha uzun basılı tutup açılmasını bekledim. Açılan telefonumdan internet bağlantısını açtığımda üst üste gelen sosyal medya bildirimleri beni şaşırtırken bir sürü sms ve arama kaydı olduğunu gördüm. Cidden ortadan isteyerek kaybolmak istesem bu kadar hayranım çıkmazdı.
Aramaların ve smslerin çoğu tabiki babamdandı. Onun peşisıra Baran, Görkem, Damla'dan da bir kaç sms ve arama vardı. İlk önce Baran'ın mesajını açıp okudum. İki defa da aramıştı benim çocuğum.

Spiderman~"DÜÜÜTTT, UYAN KIZ. Bugün günlerden CUMARTESİ. Ben bu saatte uyandırılmaya mahkumsam sende mahkum olmak zorundasın.- 07.08 a.m"
Spiderman~"O telefon NEDEN AÇILMIYOR? Sanırım sen bugün full uyumayı düşünüyorsun. İyi ben öleyim. Sen uyu ): -07.12 a.m"

Baran'ın son yazdığı cümleye ufak bur kahkaha atarken hemen bir yandan da cevap yazıyordum.
Spiderman'e~"Ya Baran'ım benim şarjım bitmiş, yoksa emin ol seninle birlikte uyanır sabah koşusuna bile çıkardım sjksjsksks -11.17 a.m"

Baran'a yazdığım cevaptan sonra çıktım ve bu sefer Damla'nın mesajına girdim. O hiç aramamış ama o da iki tane mesaj atmıştı.
Güzelim~"Aşkım, günaydın. Uyanınca beni ara. Bugünlük bir planın yoksa bir plan yapalım *-* -09.25"

Damla'nın kısa mesajına ne cevap yazacağımı bilmiyordum. Evde değilim desem nerde olduğumu soracaktı büyük bir ihtimalle. Bende akıma gelen ilk şeyi yazdım.
Güzelim'e~"Balım benim bugün babamla başka bir planım var. Sonrası için sana söz verebilirim :') -11.19 a.m"

Külliyen yalan. Anında cevap yazması beni şaşırtırken hemen mesajına tıkladım.
Güzelim~"Sözünü aldım. Görüşürüz bebeğim ;* -11.20 a.m"
Güzelim'e~"Tamamdır, öptüm kuzum. -11.20 a.m"

Damla'nın da mesajından çıkıp bu sefer Görkem'in mesajına baktım.

Batman~"Prenses, günaydın. Gece benimlesin. İtiraz yok. Seni ararım. -09.48 a.m"

Görkem'in bu halleri bazen sinir bozucu olsada arada gözüme tatlı geliyordu. Bugün nedensizce kendimi üzmek istemiyordum. Babama bile bugün kızmak istemiyordum çünkü onunla konuşmak gibi bir düşüncem yoktu. Görkem'e kısaca "Bakalım." diye cevap verdikten sonra kalan diğer arama ve mesajlara göz attım. Tabiki hepsi babamdandı. Hiç bir mesajını açmadım, aramalarına cevap vermeden telefonumu sessize aldım. Sanırım Ozan'ın evinden gitsem iyi olacaktı. Sonsuza kadar burada kalamazdım. Babam bu saatlerde genelde işte oluyordu. Üzerimi değiştirdikten sonra eve gidip birkaç eşyamı alırdım. Orda da halamlara giderdim. Mecbur bu olayı halama anlatmak zorundaydım çünkü eninde sonunda neden orda olduğumu sorgulayacaktı. Sıkıntılı bir nefes verip yine üst kata çıktım ve elbisemi giyip giyemeyeceğime baktım. Tabiki hepsi ıslanmıştı. Adımlarım Ozan'ın dolabına yönelirken yaptığım şeyin doğruluğu hakkında tek bir saniye bile düşünmedim. Dolabına şöyle bir göz attığımda gözüme siyah bir eşofman ve siyah bir tişört diktim. Seçtiğim şeyleri hemen üzerime geçirirken banyodaki boy aynasının yanına gidip görüntüme baktım. Tamam, şu an çuval giymiş gibi görünüyor olabilirdim ama bu halledilmeyecek bir şey değildi. Üzerimdeki kız bedeni olarak düşündüğümde xx-large beden olan tişörtü önden düğüm atıp daha klas bir hava verdim. Önden yaptığım düğüm göbeğimi hafif gösterirken altımdaki eşofmanın parçalarını katladım. Odaya dönüp siyah bir kapşonlu hırka çıkardım ve üstüme geçirdim. Aynadaki yeni görüntüye baktığım da artık daha iyi göründüğümü anladım. Yüzümde bir tebessüm oluşurken çantamdan çıkardığım maskarayla kirpiklerime şekil verdim. Dudaklarıma da hafif bir ruj sürdükten sonra saçlarımı tepemden dağınık bir topuz yapıp aşağı indim. Prize taktığım telefonumu eşofmanın cebine sıkıştırırken aynı zamanda bu eşofmanın altına topuklu giymenin ne kadar saçma kaçabileceğini düşünüyorupdum.

Delilik SolumdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin