Аккъз:
Вършейки си работата Батуга дойде.
Б: Добре ли си?
А: Разбира се че съм добре, как да не съм? За станах пред Алпаго хан, запознах се с него.
Б: Успя да привлече вниманието му.
А: Благодарение на теб. Ако не беше ти нямаше да успея.
А: От къде знаеше какво ще кажат, как ще се държат?
Б: Човек като говори слуша само себе си, но мълчи ли слуша всички.
А: А ти толкова години мълчеше и разбра всичко за всеки. Кажи ми позна ли имен? Какво искам да направя след това?
Б: първо да се в слушам.Доближи се до мен затваряки очите си. След минута две ги отвори поглеждаки ме.
Б: Искаш да разкажеш всичко на Ася.
А: Позна. Точно това искам да направя и ще го направя. Но как ще се срешна с нея? Няма да успея да изляза от двореца без да ископаем тунела.Докато обсъждахме какво да правим от вън чихме гласове.
- Отворете вратите
Когато излязах е да проверим какво става видяхме Ася която беше завързана така сякаш е виновна за нещо.
Бал: Хванете планинското момиче.
А: пуснете ме.
Заведоха ни в тронната зала където бяха всичи. Доведоха и Туткун и Сърма. Както винаги ни накатюраха са коленичим.Алпаго: Това не е ли момичето което спаси Батуга?
Бал: Това е момичето което се опита да те убие. Ася ги е вкарал в двореца за да те убият. Искат да отмъстят за тяхното племе.
Ася: не съм направила такова нещо. Вие ги заловихте.
Едже: А ти не ни плати и не ги взе.
Ася: Прогонихте ни. Оставите ни гладки. С какво да платя и да и да всемя момичетата.
Бсл: Аз изпробва това момиче. Бие се точно като войн. Ася много добре я е обучил. Тя се опита да те убия. Опита се но не успя нали?
А: Ако се бях опитала да го убия щях да успея. Дори и вас понедих бе меч.
Ал: Не си ли мечът на Ася.... Не ти ли заповяда тя да ме убиеш?
А:Не.
Ал: Ами ако ти беше заповядал какво щеше да направиш?
А: Ако иска един хан да убия друг хан няма да му отнема живота.
Ал: Защо?
А: Защото мечовете убиват невинни хора и аз не съм на нито един хан меч.
Ал: Ядосана ли си и задето ви остави тук? Или игеюраеш игра?
А:Нито съм и ядосана нито играя някаква игра. Аз съм просто момиче изоставено от майка си.
Бал: Ах ах преди да се разплачем имам свидетел, който койте е чул че искат да те убият.Батуга:
VOCÊ ESTÁ LENDO
DESTAN
Ficção HistóricaБатуга: Замълчх в деня, когато убиха майка ми. Ще проговоря в деня, когато баща ми умре. Аккъз: Дойдох да бъда ръка ня тези, които нямат. Да бъда пътя на тези, които имат нужда. Дойдох за да бъда помощник на онези, които са пленени. Дойдох да напиша...