Yeni bölüm geldi Rosser! Keyifle okuyun!
Olly murs ft. Demi lovato UP = bölüm şarkısı.Ayaklarımı badaş yapıp Rydel'a döndüm o da en az benim kadar sıkılmıştı. Sabah yemekten sonra alışverişe çıkıp parti için elbiseler almıştık. İkimizde birbirimizinkini bilmiyorduk Rydel'a göre süpriz olması gerekiyormuş, saçma! Kıyafetleri odaya bırakıp güverteye inmiştik yerdeki yastılara kurulmuştuk. Tanrım! bu gemi titanik'ten daha güzeldi içinde minik bir a.v.m. vardı. O kadar büyük değildi ama bu kimin umrundaki. Bu gemiyi kaç günde gezebilirsin. Yinede şuan çok canımız sıkılıyordu.
" Sıkıldım" dedi Rydel önüne düşen saçını arkaya ufleyerek.
" Ben daha çok sıkıldım" dedim ve saçlarımla oynamaya devam ettim.
Yanımızdaki kalabalıkla diyerlerine döndüm.
" Biz daha çok sıkıldık " dedi Riker. Diyerleri onayladı.
" Hiç mi aklınıza bir şey gelmiyor" dedi raylnd. Hepimiz birbirimize baktık sonuç olumsuz.
Ellington durgun bir ses tonuyla konuştu.
" Doğruluk- Cesaret oynasak?" dedi kusacam şimdi. Daha sıkıcı ve sıradan bir şey bulamamışmıydı.
" Pıff" dedim ve yine saçımla oynamaya başladım.
" Sen fikir bulma" dedi Rocky bıkkınlıkla.
" Hey! millet." diye bir ses duyduk etrafa baktık ama herkez sesten habersiz etrafa bakıyordu.
" Duyduğuma göre sıkılmışsınız!"
Herkezden onaylayan sesler çıktı Robert amcanın sesi tüm gemiyi sarıyordu ve Robert Williams kesinlikle mükenmel bir fikirle gelmişti. O hep yaşına göre çocuksudur.
" Ama BLUE da eğlence bitmez.Tüm gençler Herkez 10 dakika sonra güvertede olsun. Blue'da eğlence vakti." Ve ses gitti. Hımm bu çok iyi oldu işte.
" Harika" dedi Ross ve Rydel onu onayladı.
" Belkide eğlenceli bir şeydir gerçekten" dedi Rocky.
" Salak. Şu an bunu düşünmeyecek kadar sıkılıyoruz" dedi ellington. Onu şiddetle onaylıyorum, Çok haklısın. Güverte benim yaşlarımda bir çok kişiyle doldu. Bizde ayağa kaltık ve Robert amcanın konuşmasını bekledik.
" Gençler BLUE' da asla sıkılamazsınız. BLUE demek eğlenmek demek. Herkez eşini seçsin yarışma başlıyor" dedi Robert amca bunun üzerine fısıldaşmalar başladı. Bende heyecanlanmıştım
" Yarım saate hazır olun başlangıç zilini duyduğunuzda yarış başlar. Olaya gelirsek şimdi sizin yapmanız gereken şey kendinize bir eş bulmak ve görevlilerden kartınızı almak. Eğer eşinizle beraber kartlarını koruyamazsanız. Kartınızı alırlar ve eşinizin kartı giderse sizinkide gider. Sizde başkalarınkini alın ve rakiplerden kaçın. Bitiş sesinde kim kartını koruyabilmişse kazanır. Herkeze iyi şanslar. Zil çalınca oyun başlar. Etrafınıza dikkat edin"
dedi Robert amca. Herkez koşuşturmaya başlamıştı.
" Gençler siz oynayın benim başım ağrıyor odada olacağım" dedi rylend ve ilerledi.
" Ellington ve ben takımız" dedi Rydel ona şaşkınca baktım ben birlikte takım oluruz sanıyordum.
" Hey! Riker yanıma" dedi Rock bu durumda Ross ve ben takım oluyorduk.
" Darla sana Ross'la iyi şanslar gerçi rakipıniz benim sizler için zor" dedi Riker.
" Bakalım kartınızı alınca ne diyeceksiniz" dedi rydel ve Ellington'la beşlik çaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE
FanfictionSeni sevmeme izin verirmisin ?" Durdum ve onun melek kadar masum yüzüne baktım.O bana izin versede vermesede ben ona aşıktım zaten.Ben karşılık beklemeden onun olmuştum. Meleğime aşıktım ben! "Beni sever misin?" ••• saf,masum ve güzel bir kız DARLA...