Multimedyada R5' ın bu bölüm söylediği şarkı var;
PARTİ GÜNÜ (16:40)
İlk kez dünyaya gözlerinizi açıyorsunuz. İleride yaşayacağınız mutsuzlukları,yada kahkahaları bilmeden. İlk kez masum doğuyorsunuz.
Sonra kirleniyor bedeninizde ruhunuzda ve sonra anlayınca gerçeği kimileri için umut kalıyor yaşamaya,kimileri ölmek istiyor.
" Demek benim Darla'm 19 yaşına basacak ha?" kafamı salladım sanırım öyle.
" Hadi bakalım kızlar hazırlanalım" Dedi Rydel ben oturduğum yerden kıpırdamazken onlar ellerindeki torbaları yatağın kenarına getirdiler. Aralarında fısıltıyla bir şeyler konuşmaya başladılar. Tüm partiyi Holland ve r5 hazırlamıştı. Kendi partim hakkında hiç bir bilgim yoktu ve son ana kadar bana bir şey söylemeyeceklerine emindim.
Sabah annemin telefonuyla uyanmıştım kahvaltıdada babam aramıştı,ve böylece telefonum gün boyunca susmadı.
Holla ve Rydel ellerindeki bir örtüyle yanıma geldiler. Yatakta biri sağıma diyeri soluma oturdu.
" Gözünü bağlayacağız. Ancak biz gözünü açtığımızda elbiseni görebilirsiniz." dedi Holla ciddiyetle.
" Beni sizin giydirmenize izin verebilirmiyim? Ya ırzıma geçerseniz?" Rydel bir kahkaha attı omzuma vurdu.
" Hadı ama Darla" gözümü bağladılar. Planları neydi bilmiyordum ama Holla'dan iyi bir şeyler çıkacağına emindim. O gerçekten eğlenceli bir tipti. Canım Holla'm.
" Evet Darla,hazır mısın?" dedi keyifli ses ve bana yaklaşan ayak sesleri. Endişelenmelimiydim?
***
" Oldumu dersin Holla" dedi Rydel ben yerimde kudururken. Merak her yerimi kaplamıştı. Yarım saattir bir şeyler yapıyorlardı.
" Oldu gayet çarpıcı, ben gidip hazırlıklara bakacağım son iki saate biz giyiniriz. Sende buna sahip çık görmesin bir şey" Rydel'ı görmesemde başını salladığına emindim. Kapının örtülme sesi geldi. Rydel'ı bu konuda belki yumşata bilirdim ama istediğimi elde edemezdim biliyorum.
" Gayet harika görünüyorsun,sakin ol" o kolaydıya zaten. Ne haltlar dönüyor burada?
***
Aynı günün akşamı( 19:30)
Benim partime sadece yarım saat var ama ben hala neler olduğunu bilmiyordum. " Rydel tatlım. Sarının en harika tonu hadi bir şeyler söyleyin ya!
" Emin söylemek isterdim ama Holla beni doğrar" Ellerimi sıktı. Her geçen dakika dahada heycanlanıyordum. Kapı açıldı ve içeriye biri girdi.
" Ben Darla ile ilgileneceğim neredeyse herkez geldi. Sen son hazırlıklarını bitir diyerlerinede söyle gelenlerle ilgilensinler" dedi Holla son derece oteriter sesi ile. Rydel birkaç şey söyleyip odadan çıktı.
" Kaldık baş başa. Hazır mısın." O görmesede gözlerimi devirdim. Kolumdan tutup beni bir yere götürdü.
" O zaman gözlerini açıyorum." dedi ve göz kapaklarımdaki o parça kalktı. Işığa alışmak için yavaşça araladım gözlerimi. Aynadaki şeyi görünce flaş tutlmuş tavşan gibi araladı gözlerim. Yok artık!
" Vay canına! Holla sen" dedim ve arkamı dönüp en iyi arkadaşıma sarıldım.
" Harikasın" dedim. Bu fikir eğer onun başının altından çıktıysa... Yerim seni ya. Sarılmayı uzatmadan aynada tekrar inceledim kendimi. Saçlarım,koyu makyajım. Siyah deri büstiyer,deri siyah tayt. Siyah botlar pelerin. O işaretler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE
FanfictionSeni sevmeme izin verirmisin ?" Durdum ve onun melek kadar masum yüzüne baktım.O bana izin versede vermesede ben ona aşıktım zaten.Ben karşılık beklemeden onun olmuştum. Meleğime aşıktım ben! "Beni sever misin?" ••• saf,masum ve güzel bir kız DARLA...