Merhaba. Gelen vote ve yorumlar çok az! Hiçbir hikayemde sınır koymadım. Koyulan hikayeleride saçma buldum ama okuyucu sayısına göre fazla az vote'ler.
Parti bölümü ile karşındayım R5family! yorum ve vote lütfen!
***
Adımlarımı hızlandırdım. Tamam kadınlar beklenirdi ama sanırım ben bunu biraz abartmıştım. Luke görüş alanıma girdiği zaman yavaşladım. Yüzüme gülümseme yerleştirdim ve yanında durdum.
" Ben çok özür dilerim Luke fazla geç..."
" Sorun değil Darla. Çok hoş görünüyorsun" dedi gülümseyip. Bende gülümsedim. O'da çok yakışıklı görünüyordu. Siyah takımlarının altına giydiği beyaz t-shirt'ünün üzerinden kasları fırlayacak gibi duruyordu. Siyah eteğimi düzelttim. Kıyafetim çok hoştu. Siyah'ın asil bir renk olduğunu dile getirmişti sanki. Önündeki siyah etek hafif kabarık, arkası uzundu kol kısmı danteldi ve göğüsünde işlemeler vardı. Siyah platformlarımla tam bir takımlatdı. Saçlarım ise topuzdu ve hoş duruyordum. Kırmızı rujum renk getiriyordu yüzüme.
uzattigi koluna girdim. Yavaş adımlarla partinin olacağı bar gibi olan yere gittik. Müzik sesleri kulağıma kadar geliyordu. Kapından girince bir an büyülendim. Bar gibiydi ama daha elit bir mekandı. Canlı performans için sahne vardı sahnede ufak bir yer şu an insanları coşturan DJ'e aitti. Kulaklarıma dolan loly şarkısına gözlerimi devirdim.
" Darla, Luke" ismimizi bağıran Larissa ile onların yanına gittik. R5 ve larissa vardı. Ellington bana elini yumruk yapıp uzattı bende aynısını ona yaptım ve yumruklarımızı tokuşturdum. Diyerleri ilede aynı şekilde selamlaştık. Rydel oraya geldiğimde bena sarılmıştı. Larissa ise bana sinir bozucu bir gülümseme yollarken aynı şekilde bende onu selamladım. Kızıl sürtük! Masa yuvarlak ve büyûktüktü. Ross'un sağ tarafında Larissa solunda ise Rocky vardı. Larissa giydiğı sırtında ağır bir dekolte olan ve uzun bacak yırtma cı ile şov yaptığı turuncu elbisesi ile itiraf etmek gerekirse fazla sexsi turuyordu.
Rydel straplez pembe elbisesi ile çok tatlıydı.
Erkeklermi? Ah. Onlar fazla yakışıklıydı nefesimi kesecek kadar. O sırada Ross'la göz göze gelmemizle bana ufak bir gülücük bahşetti. Ondan gözlerimi kaçırıp Ellington'un yaptığı espiriyi duymasamda güldüm. Ross o haliyle fazla tatlı duruyordu. O kadar tatlı ve masum bir duruşu vardıki onu bacaklarımın arasına alıp tüm gün sevebilirdim. Küçük yaramaz bir çocuk gibiydi o hali.
Masadakiler hala Rydel ve ellington'un yaptığı espirilere gülerken şarkı yavaşladı ve yerini daha slow bir şarkıya bıraktı.
" Hey! Ross hadi benimle dans et" dedi Larssa kızıl saçlarını savurarak Ross gülümseyerek cevap verdi ve Larissa onun koluna girerken piste doğru ilerlediler.
" Şu kızıl'ı hiç sevmedim" diye kulağuma fısıldayan Rydel'a onaylayan homurtular gönderdim. Titreyen telefonumu alıp masadan izin isteyip dışarıya çıktım.
" Alo. meleğim nasılsın" annemin sesi ile gülümsedim.
" Ïyiyim anne sen nasılsın?" dedim onun gibi tatlı sesimle.
" Holland sana ulaşamamış beni aradı. Orada yaramazlık yapmıyorsun değil mi?"
Abartı ile gözümü devirdim. Ah! Ivy MCcal asla büyüdüğümü anlayamayacakmıydı?!
" Hadi ama anne gemide bir parti var oradaydım duymamışımdır. Ivy MCcal artık büyüdüğümü anla" dedim homurdanarak ah anne babamla ayrıldıklarından beri bana daha fazla düşkündü. Anlaşmadınız ve ayrıdınız artık ben bunu atlattım anla bunu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE
FanfictieSeni sevmeme izin verirmisin ?" Durdum ve onun melek kadar masum yüzüne baktım.O bana izin versede vermesede ben ona aşıktım zaten.Ben karşılık beklemeden onun olmuştum. Meleğime aşıktım ben! "Beni sever misin?" ••• saf,masum ve güzel bir kız DARLA...