Bölüm geç geldi biliyorum fakat benimde geçerli mazeretlerim var. Sizin çılgın yazarınız ameliyat oldu. Kolumdan ameliyat oldum ve birazda mızmız olduğumdan iyleşmem uzun sürdü. Eğlenmek için kolumu kırarsam sonuç bu olur tabii...
Keyifle okuyun!
***Kokteyilmden bir yudum daha aldım. Gemideki havuzda eğleniyorduk. Havuz gerçekten büyüktü.
"tomi'nin annesine ne denir?" dedi Ellington. Ona döndüm. " Bilmem"dedi Alexis
" Anatomi"diye bağırdı bir anda Ryland. Ben dehşete düşmüş bir ifadeyle onlara bakarken Larissa yastığını Ellington'a fırlattı.
" Hey sakin bayanlar,sakin. Ben su alıcağım bir şey istiyormusunuz?" bizden ses çıkmayınca ilerledi.
" Ama öyle demeyin espiri güzeldi" dedi Ryland. Alexis dudak büzdü. " Ya eminim öyledir." dedi Fred
" Bu espiri içime sindi dışıma barbie" demesinmi Alexis bu sefer kafasına yastık yiyen o oldu. Sanki kötü espiri yapma günüydü bu gün. Kahvaltıdada bir berbat espiri Rocky'den gelmişti bu espirilere dayanamayıp kendimizi mavi sularda boğmaya karar verdik. Bazılarımız şezlong'ta bazılarımız havuzda eğleniyorduk. Bu gün kendimizi dinlendirecektik dünkü pitbul sürüsü bize fazla gelmişti.
" Ben geldiiii" Ellington'un sözü ile ağır hareketlerle ona döndük. Ellington'un ayağını altındaki sabuna basıp çığlık atarak ilerleyen görüntüsü buldu bizi. Tam o sırada havuzdan yeni çıkmış elindeki havlu ile saçlarını kurulayan Ross'u kolundan tutup ardında sürüklemesi bir oldu . Dengelerini sağlayamayıp üçü birden havuza düştü. Bakın üçü birden diyorum çünkü Ross havuza düşmeden tam havuzun önündeki Riker'ıda havuza çekmişti ve bu üç koca oğlan birden havuza düşerse dışarıya sıçrayacak ve bizi ıslatacak su malumumuz. Hepsi saniyeler içinde olmuştu ayağı fırlayıp Ross, Ellington ve Riker'a bakmak için harekete geçtim. Başlarını havuzdan çıkarmış derin nefesler alıyorlardı.
" Bir şeyiniz yokya iyimisiniz?" dedi anında Rydel.
" Hadi dışarı gelin. İyimisiniz?" dedim telaşla iyi görünüyorlardı fakat bir şok etkisi vardı tabii. Bizimde yardımımızla havuzdan çıktılar. Havluya sarılıp şezlong'a oturdular.
" İyi olduğunuza ve bir problem olmadığına göre rahatça gülebilirmiyim?" dedi Luke havuzdan çıkarken. Ona kızgınca baktım şoku atlatsınlar hep beraber gülerdik zaten, Ne bu komik bir olaydı tamammı?
" Lan daha düz yolda yürüyemiyosun senin neyine havuz" dedi Ross ve sonra öksürdü. Üşütecekti bu çocuk neyse canım banane.
" Abartma, sabun vardı görmedim" dedi kızgınca Ellington. Riker laflarını böldü.
" Hadi ikiniz düştünüz anlıyorum. Yaptınız bir salaklık beni niye çekiyosunuz?"
" Seni ben çekmedim. Benim alakam yok yalanım varsa bizi pitbul sürü kovalası..."
" Ellington sus! Yine tutar falan. Ne var yani Riker bizi tutarsın dedim. Yardım edersin dedim bi tuttum sende beceremedin hop havuz. Benim suçum yok"
Ay, bide çocuk gibi kavga ediyolar ya!
" Neyse bırakın onu,bunu siz nasılsınız?" dedi Ryland.
" Aman biz iyiyiz be,yok birşey" diye çıkıştı Riker.
" A-ama çok komiktiniz ya!" diye bir kahkaha patlattı Larissa. Ve Alexis de onun ardından.
" Hele kaydığın an bağırışın yokmu. Süperdi yaa" dedi ve Luke da kahkaha attı. Bende kendimi tutamadım ve bir kahkahada ben patlattım. Diyerleride bize hak vermiş olacakki hepimiz gülüyorduk. Kahkahalarımızın sonu gelince Luke ortaya bir fikir attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE
FanfictionSeni sevmeme izin verirmisin ?" Durdum ve onun melek kadar masum yüzüne baktım.O bana izin versede vermesede ben ona aşıktım zaten.Ben karşılık beklemeden onun olmuştum. Meleğime aşıktım ben! "Beni sever misin?" ••• saf,masum ve güzel bir kız DARLA...