2.

15 4 0
                                    

Raktas įslydo į spyna ir pasukus atrakino duris. Nebuvau čia šešerius metus. Įjungiau šviesą ir užuolaidos sublizgo tamsiai mėlynu satinu. Tikėjausi, kad Žeraras mus pasitiks, bet jis buvo savo kambarėlyje. Paskui save tempdami lagaminus nuėjome koridoriumi iki mūsų buvusio kambario. Pravėręs duris radau viską tvarkingai ir švariai lyg nė nebūtume išvykę. Pastatėme lagaminus prie durų, o aš prisėdau ant lovos. Paryžius. Pagaliau namie! Rytoj vakare laukė susitikimas su Katrina ir Cezarijumi. Laukė neišspręstas reikalas tarp jų. Meilė tarp vampyro ir vilkolakio buvo uždraustas vaisius ir tebėra nuo neatmenamų laikų. Šiuo metu jie Airijoje.

- Viskas taip kaip palikome.- tarė Leveretas ir prisėdo šalia.- Ar Katrina su Cezarijumi čia atvyks?

- Taip.- atsakiau.- Taip jų pasiilgau! Nekantrauju pasikalbėti. Manai yra kažkokia išeitis mūsų rūšims mylėti vienas kitą?

- Nė neabejoju, kad atsakymą bus galima rasti.- Leveretas palietė mano skruostą ir pabučiavo į lūpas.- Visada yra išeitis.

Atsistojau ir nuėjau prie lagaminų. Leveretas taip pat nusprendė man padėti iškrauti daiktus bei sudėti į vietas. Knygoms vietos dar turėjau, bet greitu laiku planavau naują lentyną, nes kitos knygos dar atkeliaus iš Niujorko labai greitai. Baigę sutvarkyti lagaminus vėl atsisėdome ant lovos.

Leveretas paguldė mane ir apibėrė mano kaklą bučiniais. Rankomis apglėbiau jo pečius ir nutraukiau švarką. Lūpomis paliečiau jo kaklą ir suleidau dantis. Troškau ne tik jo, bet ir jo kraujo. Gėriau iš lėto, o baigęs nulaižiau užgijusias žaizdeles ir įsisiurbiau į jo lūpas, o jis atsakė tuo pačiu. Pasidaviau aistrai ir leidau jam nuvilkti mano švarką bei prasegti marškinius. Levereto šaltos lūpos palietė mano krūtinę ir leidosi žemyn kol pasiekė diržą. Tada pirštais atsegė mano diržą ir nutraukė džinsus. Jo rankos lėtai suko ratais aplink mano vyriškumą kol nutraukė mano apatinius ir apglėbė Jį. Išleidau gilų atodūsį ir atlošiau galvą, tegul daro ką nori. Nė nelaukęs mano leidimo palietė lūpomis galiuką ir netrukus jo liežuvis apsuko ratą taip iš lėto paskandindamas mane savo burnoje. Suleidau iltis į savo ranką iš malonumo ir pajutau savo kraują burnoje. Leveretas viena ranka laikė mano klubus, o kita tvirtai mano vyriškumą bei lėtai laižė nenorėdamas užkliudyti dantų. Paleidęs ranką paliečiau jo ranką ir paraginau nusirengti. Tai padaręs jis užlipo ant manęs ir ėmė bučiuoti mano lūpas. Savo kojomis apsivijau jo klubus ir atidaręs prie lovos esančią spintelę padaviau lubrikantų buteliuką.

Jis be vargo įslydo į mane ir išleidau aimaną jam tiesiai į ausį. Leveretas judėjo vis greitindamas tempą, o aš vis stipriau spaudžiau kojas prie jo klubų. Rankomis įsikibau į jo pečius ir nagus suleidau į odą. Netrukus pasiekėme kulminaciją ir atlaisvinau savo gniaužtus. Atsipalaidavau jo glėbyje ir suvyniojau mus abu į lovos užtiesalą. Leveretas apdovanojo mane nesibaigiančiais bučiniais.

- Štai šituo niekada nepasitenkinsiu.- jis sumurmėjo man į kaklą.- Norėčiau pamedžioti kartu ir vėl varyti siaubą Paryžiaus gatvėms.

- Aš nieko prieš.- nusišypsojau.

Dar pasivoliojome lovoje ir pakilome apsirengti. Susiradome išmėtytus drabužius ir apsivilkome. Prieš išeidami dar kartą pasibučiavome ir užrakinome namų duris. Dabar šį pastatą vadinsime namais, o ne teatru.

Pasukome į mažesnes gatves, kur buvo apstu prostitučių ir jų klientų. Paklaidžioję apie valandą pagaliau užtikome vieną naktinę plaštakę ir jos klientą. Leveretas griebė už gerklės vyruką, o aš moterį. Jie nespėjo nė sucypti ar pabandyti priešintis kai mūsų iltys susismigo į jų pulsuojančius kaklus. Gėriau į save karštą jos kraują ir išsunkęs ją iki paskutinio lašelio nustūmiau jos šaltą kūną į kito namo sieną. Leveretas padarė tą patį su savo vyruku. Nusišypsojom vienas kitam kruvinais dantimis, o po to apsilaižėme.

Tamsusis rojus (Po nakties dangumi 3)Where stories live. Discover now