(Akcja 18+)
Wkurzony za tą karteczkę, którą nakleił mi Draco poszedłem do niego. Wszedłem do środka skrzydła szpitalnego i podszedłem blisko blondyna.
- Chyba musimy porozmawiać Draco u mnie w dormitorium - powiedziałem i złapałem go za nadgarstek żeby wstał i za mną poszedł.
Draco wstał i poszedł ze mną do pokoju na rozmowę. Wszedł jak do siebie i położył się na moje łóżko.
- Nie jesteś u siebie Draco - powiedziałem trochę wkurzony.
- Wynocha - odpowiedział.
Usiadłem na te same łóżko co on.
Draco zachowywał się dosyć dziwnie. Zaczął się do mnie dobierać i zdejmować mi koszulkę. Nie poznałem go. Zachowywał się jakby za dużo wypił. Zdjął mi bluzkę i wyrzucił w kąt dormitorium. Potem zaczął zdejmować moje spodnie.
- Draco co ty robisz?! - krzyknąłem odsuwając się.
- No chodź wiem, że tego chcesz - odpowiedział i pociągnął mnie do siebie.
Zdjął mi spodnie i przyłożył rękę do moich bokserek na wybrzyszeniu.
- Draco... - powiedziałem po cichu a on ścisnął rękę. Jęknąłem bo zaczęło mi się podobać. Zdjął mi bokserki.
- Rozbierz mnie - powiedział blondyn.
Zrobiłem co mi kazał.
- I uklęknij - dopowiedział.
Uklęknąłem.
- Draco on jest ogromny - powiedziałem.
- Nie przesadzaj, mniej gadania więcej robienia Harry - odpowiedział.
Wziąłem go do ust. Zacząłem ssać. Widać było, że Draco się podobało. Zacząłem robić to mocniej a w tym czasie Draco zaczął się poruszać żebym wziął go całego. Wziąłem całego, który sięgał mi do gardła. Zacząłem się nim krztusić a on nie przestawał. Wreszcie doszedł. Połknąłem i wyplułem jego chuja. Zrobiłem się czerwony ze zmęczenia.
- To jeszcze nie wszystko za to co zrobiłeś Harry, będzie kara - powiedział i podnosząc mnie z podłogi wszedł we mnie swoim długim chujem. Poruszał się agresywnie we mnie. Jęczałem bez przerwy co spowodowało, że Draco przyspieszył.
- D-ddraco zaraz dojdę - powiedziałem.
- Dojdziesz kiedy ci na to pozwole Harry - odpowiedział i jeszcze bardziej przyspieszył.
Krzyknąłem i doszedłem. Draco ubrał się a potem ja. Razem położyliśmy się na łóżko szybko oddychając.
- Wiedziałem, że tego chcesz - powiedział a ja położyłem mu rękę na bokserki lekko ściskając. Jęknął. Po chwili zabrałem rękę.
- Starczy na dziś nie możesz w pierwszy dzień wiedzieć co jeszcze potrafię w łóżku, przynajmniej dzięki temu będziesz chciał więcej i więcej aż do usranej śmierci Harruś - powiedział i pocałował mnie zakładając spodnie. Odwzajemniłem i spojrzałem w jego piękne szare oczka .
- Przyjdę tu później narazie Harry - powiedział i wyszedł kierując się do swojego dormitorium.
Było mi cholernie z nim dobrze czekałem tylko aż do mnie przyjdzie. Była 21:35 i nie przyszedł więc zasnąłem. Draco przyszedł jakieś 10 minut później. Zamknął za sobą drzwi i położył się za mną przytulając mnie od tyłu.
CZYTASZ
Drarry
Roman d'amourZdjął mi spodnie i przyłożył rękę do moich bokserek na wybrzyszeniu. - Draco... - powiedziałem po cichu a on ścisnął rękę. Jęknąłem bo zaczęło mi się podobać. Zdjął mi bokserki. - Rozbierz mnie - powiedział blondyn. Zrobiłem co mi kazał. - I uklęk...