Stau ghemuită intr-un colț,cu măinile legate, cu ochii umflați dar nu de plâns,dinții incleștați spunânu-mi pentru a treizeci și doua oară rugăciunea.Aud cum mi se pregătește moartea.Dar cum s-a ajuns la asta,vă intrebați.Sincer,nici eu nu știu cum am ajuns dintr-un ingeraș să fiu trasă in iad.Să începem cu începutul...
Cobor scările liceului râzând haotic cu cea mai bună prietenă, Jennifer.
Mama mă întâmpina jos. -Bună, draga mea! -Hei,mamă!Și o strâng la piept călduros.Mama e o persoana deosebită.De când tata nu mai este ea e mai rece cu mine. E in alt oraș eu având propria casă pe care o împart cu Jennifer. Ajungem acasă la mine unde luăm masa.Mama îmi gatește faimoasele sale clătite pe care eu le ador.
-Cât mai stai,mamă?
-Nu, azi plec.Voiam să te văd neapărat la sfarșit de liceu.
-A..a însemnat mult pentru mine...mami!Aproape plângand, dar mă uit la geam ca sa nu observe.
-Știu, draga mea!Și-mi întoarce capul ștergandu-mi delicat lacrima.
-Cred ca și tata ar fi vrut să vină... Mama se preface că nu a auzit ungând cu gem o clătită puțin arsă.
Se face seară si e vremea ca mama să plece.
-Mă suni, ok?Ai grijă cu cine stai și..
. -Sigur,mama!Și o îmbrațișez,luându-mi la-revedere cu un zâmbet larg pe față.
Mă culc,dar nu la scurt timp ma sună Jennifer.Nu vreau să raspund și îmi continui...iar sună, și iar, și iar.Îi raspund apelurilor, care deja începeau să mă calce pe nervi
. - ..Ce e Jenn?Întreb nervoasă fără nici un pic de chef de pălăvrăgeală.
-Vino, e urgent!
-C..ce?Nu te aud deloc!Se auzeau doar țipete,râsete si o muzica exagerat de tare.
-Vino la club!E urgeent!Îmbracate frumos și vino la Club 90' imediat!ABD! ABD în traducere..alerta băieți drăguți.Noi am inventat aceasta prescurtare pentru situațiile "de urgență". Nu am mai fost decat o data în club și am jurat că nu mai mă duc.Nu sunt genul de fată care să stea in cluburi și să fumeze ori să bea.Prefer un film bun,o ciocolata caldă,papucii de casă...dar nici nu vreau să aud de club acum.Imi dau telefonul pe silențios și-mi afund capul in perna moale,uitând de toate și apoi adormind.
CITEȘTI
Captivă în lumea TA
RomanceMă numesc Helena, tocmai ce am terminat liceul si vreau să îmi fac viața dar sunt trădată,vândută și inchisă într-o "cușcă" unde am să mă zbat pe viața și pe moarte să evadez..dar nu singură.