După o zi întreagă,pierdută pentru plans,îmi sare gândul la baba băloasă,la Mitch.Oare ce i-o fi făcut nemernicul!El mereu mă înveselește Doar de-l privesc și răd.Îmi dă o stare de bine,ciudată.Pun mâna pe telefon și apelez.
Formez numărul lui Mitch.Nu știu cum,dar i-am memorat numărul.Răspunde.Încerc să vorbesc clar și răspicat,în ciuda suspinelor ce nu-mi dăde-au pace.
-Helena,tu ești?-Cine altcineva.
-Ești bine?Data trecută..
-Da,sunt incredibil de bine.Extrem de bine.Mai bine ca niciodată.Înafară de faptul că Jeff a plecat,l-am gonit eu..a plecat la Hayley,dinou.Îi trimitea mesaje în toiul nopții..sunt o proastă,Mitch.L-am crezut ,Mitch,l-am crezut.A spus că a terminat capitolul Jeff & Hayley.S-a adeverit complet contrariul.Și nu,nu erau mesaje normale,prietenești..îi promisese că o s-o binedispună ,dacă înțelegi ce vreau să zic.Vor să se întâlnească în club,Mitch.M-a păcălit pentru a treia oară.În baie credeam că e sincer..mi-a spus o poezie de "dragoste".Și a..a plecat,Mitch..am crezut că se v-a întoarce,să lupte pentru iubire,pentru mine,dar..nu-mi mai pot ține lacrimile în frâu,din păcate,izbucnind în hohote de durere,la telefon.
-Hei,stai!Gata,nu mai plânge!Vin la tine,da?Ajung în cinci minute..închizând telefonul.
Mă opresc,încet micșorându-mi ritmul alert al inimii.Mă schimb de haine,care erau ude și pline de rimel.Îmi iau un maieu alb și niște pantalonași ,bleo-marin, de pijama.Fac puțină curățenie în bucătărie,nu vreau să vadă că am dus o luptă cu Jeff.Într-adevăr,a ajuns în fix cinci minute.
Intră gâfâind în casă,cu un buchet uriaș de trandafiri roși.Erau șapre trandafiri cu un miros mirific.Eu,deșii mirată,îi iau și îi pun în vază,din instinct.Pe cei de la Jeff i-am aruncat.Înafară de faptul că erau uscați,erau și goi,fără de petale.Este îmbrăcat în clasica s-a geacă de piele,neagră.Și-a făcut freza,s-a parfumat,s-a îmbrăcat,a luat mașina și a venit la mine..în cinci minute.Îi ofer un loc lui Mitch,fiindcă mai avea puțin și-și dădea duhul.Îi dau și un pahar de apă observândul roșu ca o pătlăgea.Mitch scoate din borseta s-a neagră un inhalator.Sunt confuză.-Tu..ai astm?
-Mhm,trăgând de două ori din inhalator.
-Știi că puteai să faci vreo criză și să mori?
-Mai importantă ești tu.Întinzându-și mâna tremurândă spre mine.
Cred că am roșit,simțindu-mi obrajii fierbinți.-De când ai asta?
-De mic..nu mă simt bine să vorbim despre asta.Ah,și..nu pronunța nimănui de asta,ok?
-Da,măi.
-Și,tu,ce ai pățit?Ce ți-a făcut nemernicul?Apucându-mă de încheietură,holbându-se la vânătaia mea.Nu o observasem nici măcar eu.Îmi retrag mâna rapid.Îl văd schimbându-se la față.Parcă înnegrindu-se.Se încruntă și mă întreabă:
-Ce ți-a făcut?
-Nimic.Îndreptându-mi ochii către geam.O lacrimă se prelinge până pe buze.
-Zi,dulceață luând lacrima cu vârful degetelor,de pe buză,ridicându-mi și bărbia ,parcă pentru a-mi citii din văz ce gândesc.
-M-a rănit.Mi-a frânt a nu știu câta oară inima.Acum el se duce în club,fericit..el nu suferă.
-Știi ce!Hai să mergem și noi.Îl vei face gelos.Chiar dacă vă despărțiți..nu ai ce pierde.
-Ba nu,eu am.Poate el nu pierde nimic dar eu am pierdut...
-Adică..?
-Da,rușinându-mă.
-Dar..nu te merită!Oh,norocos..
-Haha,bună glumă,zic eu ironică.Când mergem ?-Chiar și acum.Dute să te pregătești,frumoaso.
Mă încrunt lăsându-l să credă că nu-mi plac complimentele la adresa mea.Dar în realitate,le ador.
Mă pregătesc într-o fracțiune de secundă îmbrăcându-mi rochia neagră.E de un negru imaculat.De le mijloc în jos,pornește în valuri de material,asortată cu pantofi roșii,un plic de aceeași culoare,și părul lăsat pe spate.Am purtato ultima oară la banchet.Jenn mi-a dat-o cadou.Ce vremuri..acum nici nu mai știu ce face Jenn.Știi ce,mâine o sun.
Îmi pun o clamă asemănătoare unei flori și mă dau cu parfumul meu preferat,Carolina Herrera.Rochia vine perfect pe corpul meu subțirel de balerină.Când eram mică tata vroia să devin balerină.Mă ducea în fiecare săptămână la balet.Mă simțeam specială..acum că a plecat..sunt doar Helena.
Cobor scările lăsând în urmă intensă de parfum.Știu că în seara asta Jeff va fi acolo deci,știți la ce mă refer..Știu,știu..nu mai postez la fel de des ca înainte..zilele astea am dat teze,simulări și tooot felu'..nu prea mai am timp :(
Sper să-mi citiți în continuare cartea chiar dacă scriitorul e cam aerian. :)))
CITEȘTI
Captivă în lumea TA
RomanceMă numesc Helena, tocmai ce am terminat liceul si vreau să îmi fac viața dar sunt trădată,vândută și inchisă într-o "cușcă" unde am să mă zbat pe viața și pe moarte să evadez..dar nu singură.