Picioarele mi se înmoaie reapucându-mă durerea de cap.
-Ce vrei?!-Vroiam să-ți dau asta...Și aduce din spatele său un buchet gigant de trandafiri roșii.Durerea de cap se accentuase enorm.
-Nu vreau nimic de la tine!Trântesc ușa și bufnesc într-un plâns zgomotos.Vederea mi se înțețoșase văzând doar lacrimi.Mă trântesc în genunchi.Bate în ușă repetat din ce în ce mai tare.Se aude un îmfundat"Te rog!".
-L..lasă...lasă-mă!
-Te rog, deschide!
-Pleacă..necunoscutule!Spun eu printre suspine.
-Te rog!Te implor!
Deschid larg ușa izbind-o de perete.Și el,la rândul său,avea ochii roșii de la plâns.
-Ce vrei?Zic eu extrem de calmă mușcându-mi buza de jos ca să mă controlez.-Pe tine!Te rog,trebuie să vorbim!
-Ce să mai vorbim?M-ai păcălit necunoscutule!M-ai făcut să mă îndrăgostesc!Pentru prima oară în viața mea!Mi-ai luat inima,mi-ai jupuit-o de vie,ai făcut-o bucăți și....și atunci izbucnesc în plăns.
-Opreștete!Intră în casă dându-și jacheta jos subtil.Așează buchetul uriaș pe masă și vine lângă mine.Eu "dau litri"din pe mine stând pe canapea.
-Uite..să-ți explic.Da,am iubită,cred că deja ți-ai dat seama.-Și de ce m-ai sărutat daca ai pe cineva drag..?
-Nu e chiar așa cum pare.Nu e "cineva drag"pentru mine.E pur și simplu iubita mea.Am făcut odată ceva și trebuie să plătesc.
-Adică tu o iubești doar noaptea sau ce?Cum adică aveți și copii?!-Nu,Doamne!Nu simt nimic și nici nu am să simt pentru ea.
-Atunci de..de ce mai sunteți împreuna?
-Findcă așa trebuie.E greu de explicat.
-Și de ce m-ai sărutat!Ai iubită,bani,ai tot ce vrei!De ce ai vrut să ai și asta?
-Ce să mai am?
-Inima mea!Atunci el parcă se albește la față.
-Iartă-mă!Uite..eu nu sunt îndrăgostit de ea.Sunt obligat să fac asta!
-Pleacă.
-Nu plec.
-Ba pleci!
-Niciodată!
-Te rog, pleacă!Și iar încep a plânge.Mă trage lângă el mângâindu-mi chipul.Fiecare atingere a sa mă furnică provocându-mi vise.
-Într-o zi îți voi spune de ce fac asta.
-Nu ai întredere, în mine?Împigându-l brutal.
-Ba da.Dar cred că tu nu ai în mine.Pe chipul său înființându-se un zâmbet kilometric.Îl trag de gât și îmi vâr mâinile pe sub tricoul său.
-Te urăsc.
-Și eu te iubesc!Atunci zămbesc timid și mă înroșesc.Mă ridică punându-și mâinile sale calde în jurul mijlocului meu.Deschid ochi și mă văd în aer și apoi pusă firav în pat.Îl apuc de găt apropiindu-l mai mult de mine.Îmi trec degetele prin părul său șaten și des.Îl trag puțin de păr scoțând un geamăt de la el.
-Auch!
-Scuz.. Și atunci el îmi închide gura fremântdându-și buzele cu ale mele.Sărutul său umed și fierbinte îmi gâdilă simțurile coloana mea arcuindu-se.Erecția s-a din pantaloni se presează de abdomenul meu."Oho,calmează-te băiețel!"Mă ajută să îmi scot tricoul și mă strânge de abdomen.Plasează sarutări umede pe gâtul meu apoi pe piept coborând încet pe abdomen.Îmi îndrept ochii către pătrățelele sale perfecte iar mai apoi din nou către erecție.
-Văd că te-am cam...excitat.
-Ce?Nu pe mine ci pe el!Îmi imobilizează mâinile și mă mușcă de lobul urechii.Spiritele se încing cănd el se îndreaptă catre jarterele mele.Reușește să scoată niște gemete de plăcere de la mine,trăgându-mă tare dar excitant de păr.Se îndreaptă către pantalonii mei lăsându-mă doar în chiloți într-o clipită..."Turbo reacție".-Eu nu vreau să...
Să mai fac șnece ...sau nu?Dacă nu vă place când folosesc asta să-mi scrieți.
CITEȘTI
Captivă în lumea TA
RomanceMă numesc Helena, tocmai ce am terminat liceul si vreau să îmi fac viața dar sunt trădată,vândută și inchisă într-o "cușcă" unde am să mă zbat pe viața și pe moarte să evadez..dar nu singură.