O schimb de hainele sale de club.Ii pun un tricou larg de-al meu.O spal cu un buretel pe chip,pentru a-i curata machiajul.Ii pieptan parul si îi dau jos colierul.Am luat acum mult timp un colier..pentru ea...in ziua in care i-am adus florile...vroiam sa-i da si acest colier dar...atunci ne-am certat pe faptul ca ...eu...Hayley,ştiti voi.Pandantivul e din aur si in interior este un spațiu gol unde am pus un mesaj,îl va citii când va fi pregătită. La legat cu o sfoara improvizata...nu e cine știe ce,dar, Helena inseamna foarte mult pentru mine,nu cred ca vrea chestii scumpe,nici nu e genul. Mă așez în pat,cu ea în brațe. Ii țin încă compresa rece pe cap.O sărut cu gingășie pe lobul urechii și adorm.
Perspectiva Helenei:
Deschid ochi fiind deranjata de lumina dintre draperii care absoarbea întunericul camerei.Observ doua mâini mari ce mă înconjoară.Prima oară tresar,dar când, deodată, nările mi se inunda de un parfum familiar.Rasuflu ușurată,zâmbind. Zâmbesc fiindcă sunt în brațele sale..mă simt protejata și iubita.Dupa toate cele întâmplate. ..s-a întors la mine.Nu știu Cum reușește .Apare de nicăieri și mă salvează. Cat de imposibila și enervanta poate fi dragostea lui...Dar ce?!Nu mai sunt îmbrăcată cu hainele de aseară. ..și, ciudat,mă simt curata..ce-i drept da..respirația încă îmi miroase a alcool.Sunt în tricoul sau,presupun.Ma întorc fata-n fata cu el si-i sărut năsucul. -Mhnn...te-ai trezit frumoasa adormita?Spune el dizmeticindu -se.
Nu spun nimic,ci mă adâncesc mai mult în pieptul sau masiv.
-Te iubesc...
-Știu,pana va apărea cineva mai bun.
-Ba nu.Pana voi murii.
-Cum de m-ai găsit? Șoptesc eu râzând.
-Am intuit..mă uit mirata la el,indemnandu-l săi spună.
-Pai,eram în club,și. ..
În urma cu o zi,la club:
-Mai da-mi un pahar de ceva,puiule!Spune Hayley,turmentata.
-Poftim...Și când plecam?
-Etee!Când nu o sa mă mai pot tinepe picioare!
-Atunci ar fi trebuit sa plecam de mult!Am nervi întinși pana la maxim.Hayley dansează și zbiară pe aici,sunt înconjurat numai de mafioți beți ..Helena e supărată pe mine din cauza mesajului ăluia...tipă de lângă mine se uita la pantalonul meu de mei bine de jumătate de ora..
-Merg pana la baie,da?
-Bine iubire,da ce faci?Ți-o tragi,râzând isterică,sau mergi la aia?
-Hai lasa-mă ...parașuta manipulanta,șoptesc.
Ea presupun ca m-a auzi,am vrut și ma audă.
Merg spre baia baietilor,uitându-ma în jur,dezgustat .Atâția tineri,ce-si pierd tinerețea în cluburi...intru și zăresc un par saten,bogat,al unei fete ce stătea pe o chiuveta.In fata ei era un maniac cu un cuțit în mână...dar cine o fi pus-o sa se duca în club,hă?!Exact!Nimeni!Asta sa fie invatatura de minte.Asta e...bine ca nu este...Helena?!E chiar ea?Da ea e!Cine ma pus sa gândesc atâtea într-un timp atât de scurt.Napustesc cutremurător peste imbecil.O iau de mana pe Helena și jur,jur,ca vroiam sa sar la jugulara lui și sa-l mănânc! Apoi...as fi legat-o pe ea de ceva,după care sa o gadilam pana mă implora sa mă opresc!Nici doua zile nu am lasat-o singura și,uite.E imposibila..pana la ea nu am mai văzut. Cred ca și deaia e atât de perfecta.E perfecta prin stângăcia și obrăznicia s-a imperfecta.E fierbinte prin modul cutremurător în care mă privește.E senzuala prin modul în care da din fund când e în fata mea,știind ca eu o privesc însetat.E incredibila când mă face sa mă excit atât de tare încât îmi vine sa mă spânzur deșii nu am avut pana acum aceea noapte dedicata în totalitate nouă.
Revenind în prezent:
-Şi așa te-am găsit.
Oftează după care mă strânge în brațe gadilandu-ma cu parul ei.Ma sărută pe piept după care se desprinde brusc de mine.
-Pai și poșetă mea?
-Ce-i cu ea?
-Am uitato la club!
-Soarta..doar nu aveai ceva de maxima importanta,vreo bomba atomica aveai?
Chicotind,se încruntata la mine.
-Și Mitch?-Bag pff...era sa zic o prostie.
Tu's leușteanul tău!Tu chiar nu înțelegi,nu?Mitch te fraiereste!Nu e așa cum crezi,tu!Nu e totul în verde și roz...dimpotriva.Mnn..nu vreau sa te mai întâlnești cu el.
-Poftim? Arcuindu-si sprâncenele.
-Îți interzic!Sper sa înțelegi ca Îți vreau doar binele.
Sper ca v-a plăcut Am trecut de teze și mai toate testele importante...se apropie vacanta și vreau sa va anunț ca după ce termin aceasta carte vreau sa fac una intitulata"Jocurile Mintii. *ce ai face dacă. .?*" în care o sa va pun mai mult condiții și voi sa va descurcați indiferent de situație..
♡Ce note ați luat la teze?
♡Știți vreo alta carte de pe Wattpad, interesanta?*mă scuzați pentru greșelilee de ortografie .^^
☆☆☆☆Uitați și la cartea Înger păzitor e super și tipa a zis ca abia a început deci ...^^o sa fie colosală. E scrisa de
-DontHugMeTeddy- ☆☆☆☆
CITEȘTI
Captivă în lumea TA
RomanceMă numesc Helena, tocmai ce am terminat liceul si vreau să îmi fac viața dar sunt trădată,vândută și inchisă într-o "cușcă" unde am să mă zbat pe viața și pe moarte să evadez..dar nu singură.