20."soția ta?" .

166 21 9
                                    

-Și ce înseamnă asta?Vom fi soț și soție vreodată?Mă vei iubi,doar,pe mine?Dar Hayley?Nu putem fi asta în trei.Nu suntem turci ca să-ți clădești Harem de femei.Știu că sună ciudat,iubire,dar..va trebuii să alegi.Să fugi cu mine sau să jonglezi cu sufletul meu.

-Nu e vorba despre asta!În primul rând,nu jonglez cu sufletul tău,încruntându-se la mine.
Mă deranjează ca o aduci non-stop în discuție.Nu este vorba despre fugit cu tine aici.Nici nu știi în ce te-ai băgat,nu ai habar!

-Știu exact ce am făcut!Începe să mă smucească nervos.

-Trebuie să ne certăm mereu?Trebuie să mă enervezi mereu?Îmi distrugi viața cu mofturile tale!
Mă îndepărtez de el,pierdută,împingându-l în frigider.

-Așa deci.Eu îți distrug viața ție.Plescăind sarcastică din buze.

-Nu am vrut să sune așa..Brusc micșorându-și semnificativ tonul.

-Dar cum Jeff,dar cum?Crezi că nu observ indiferența și falsitatea ta?!Crezi că nu știu unde vei pleca mai târziu?Am văzut mesajul,Jeff.L-am văzut,devenind din ce în ce mai arțăgoasă.

-Ce mesaj?Face o pauză de gândire după care bufnește cu înjurături.
Acum îmi scormonești și în intimitatea mea?Și ia farfuria cu dovlecei,trântind-o jos.Zeci de cioburi se împrăștiesc în toată bucătăria.El își mușcă nevos un degat parcă vrând să dea în mine.

-Vrei să mă lovești,nu?

-Zi ce făceai în telefonul meu.Ignorându-mi întrebatea.

-Vroiai să mă lovești,ai?

-Zi ce făceai în telefonul meu!Strângându-mă de încheietură.

-Vroiam să văd cine îți scrie în miez de noapte!Vroiam să văd cărei persoane îi mai spui"te iubesc"!Ai mințit-o că ești la un prieten..eu sunt doar o prietenă pentru tine.Dacă erai bărbat îi spuneai unde ești defapt!
Acesta sare ca ars la ultimele cuvinte ridicând cutremurător palma deasupra capului meu.

-Vrei să mă lovești,ai?Atunci fă-o acum!Acum!Fă-o acum!Dă în mine,lașule!

Mă ia de bărbie și-mi spune:
-Eu nu dau în femei.Mai ales în unele ca tine.

Și cu asta se termină conversația noastră..ce vroia să zică?M-a jignit,sau ce?
Se așează la masă și îmbucă pe nesăturate,eu curățând totul de pe jos.Până să termin,el și sfârșește de mâncat.
Mă așez și eu într-un final la masă.El nu mai mănâncă doar se uită,țintă la mine.Se holbează.
-Ce ?

Nu zice nimic,doar se uită însetat la mine.O liniște de mormânt se așterne pe noi.Înghițiturile mele seci,se combinau cu lacrimile ce-mi ajungeau până-n bărbie.Lacrimi fierbinți,de furie.

-Mhm...mai vrei morcovi,rupând tăcerea cea de pomină.

-Da, te rog.Îi întind farfuria cu mâna, încet tremurând.

-Ascultă,nu pot să mă descotorosesc de Hayley ca de niște șosete murdare,ști da?

-Cum ai făcut cu mine..

-Dacă aleg drumul acesta,trebuie a doua zi să fim la zeci de kilometri distanță.Spune el nebăgându-mi în seamă vorbele.

-Ști ce?Dacă ai fi fost serios,deja eram la o mie de kilometri distanță!Oricum ai zis că eu îți distrug viața!Vreau să fiu singură o vreme,lacrimile parcă întrecându-se care să iasă prima.Jeff se ridică brusc cuprinzându-mă în brațe.Mă sărută pe crștetul capului.Îl aud scrâncește din dinți,încercând să se abțină.

-Dar..

-Repet.Vreau o vreme singură!Mă duc în vizită la mama.Vreau să mă gândesc dacă fac ce trebuie..Vreau să te hotărăști până atunci!
-Mn..dar!

-Te rog.

Își ia geaca,aplecânduși capul,și făcându-se roșu la față.Ochii sclipeau iar venele de pe gât,dilatate,aproape tâșneau.A strâns din pumni și a zis cu calmitate.

-Pe curând.Se apropie pentru un moment să mă sărute,dar îl resping.Iese pe ușă,cerul zică ca ca cadea pe mine.Merg la fereastră,uitându-mă printre draperii.Simt că explodez.Merge grăbit înjurând pe drum.Aleargă să ia un taxi,aruncând o ultimă privire la casa mea,ațintindu-și ochi chiar la mine.Nu am vrut să se întâmple chiar așa dar m-a mințit.În minte îmi trece ca un vânt de iarnă,toate mesajele pe care le-am citit.
"Hei,dragă.Dar ce-ai făcut aseară?Mi-ai închis în nas.Nici nu ai dormit la mine.Mi-ai zis că-mi dai o noapte de neuitat..
Știu,iubito,știu.Sunt la un prieten.Intrase în cameră știi și..nu am zis!Am promis,frumoaso!O să vin pe la tine mai târziu.Mergem în club,da?"
Iar încep a plânge,simțind un gol imens în piept.Simt că cineva mă înjunghie,în repetate rânduri,ca în vis...Privesc neîncetat pe fereastră,poate se întoarce.Dar nu.A plecat să se..călărească cu aia.Te urăsc Jeff!Mă minți iar și iar și iar!Oricum te-ai fi dus la ea,chiar de nu te goneam eu...
După o după amiază întreagă,pierdută pentru plans,îmi sare gândul la baba băloasă,la Mitch.Oare ce i-o fi făcut nemernicul!El mereu mă înveselește Doar de-l privesc și răd.Îmi dă o stare de bine,ciudată.Pun mâna pe telefon și apelez.

Captivă în lumea TAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum