19.Dream.

160 26 14
                                    

Iese brusc din mine și mă ia în brațe purtându-mă ca pe o prințesă până la pat.

Mă întinde și apoi își plimbă degetele pe deasupra abdomenului meu.Îi simt respirația caldă ce-mi gâdilă simțurile.Plasează sărutări de la gât până la "rodul" meu.Își plimbă degetele prin mine,eu arcuindu-mi spatele.Camera răsunând sub gemetele mele.

-Ai obosit?Întreabă el,fiind deja ora 11 seara.Nu vreau să te simți ...

-Tu îmi dai energie.Și-l apuc de gât sărutându-l pasional în timp ce el intra și ieșea rapid.Ce sentiment plăcut..suntem ca un întreg.Ca o priză și un întrerupător.Din noi ies scântei.Inimile noastre bat la unison.Mă simt ușoară.Mai ușoară ca o pană purtată de vânt.El zâmbește și mă privește în ochi.Fără să-și mute privirea de la a mea.Ochii săi,of dar ochii săi..atât de fermecători și protectori în același timp.Eu fierb de rușine.Nu am mai făcut asta niciodată..sper că realizează că mi-a furat virginitatea.

-Ce ai pățit,Hel?Accentuându-mi numele cu un geamăt profund.

-Mhn nimic,Jeff!Eu procedând la fel.
-Helena,destainuiete!Sunt eu.Simte-te liberă cu mine.Fără limite Hel!
Eu la cele auzite,îl răstorn.

-E rândul meu!Eu deasupra.E momentul să-l domin.

Stai relaxat!Îl îndemn eu după care execut niște mișcări de unduire.Îi iau mâna punândui-o pe sânul meu.Acesta strângând din dinți.

Perspectiva cu Jeff:

Cât de sexi poate fi făcând asta.Îi strâng sânul ca să mă pot abțime.Normal,aș țipa de cât de excitat sunt.Dar nu o voi face.E atât de feminină și frumoasă.Corpul său parcă e sculptat.Sunt atât de fieeerbinte și ud.Ea e asemeni mie.Își balansează corpul pe mine.E atât de sensibilă,frumoasă,delicată,excitată,mândră,seducătoare..îmi e frică să nu o rănesc.

***

Ne punem la culcare,căci a trecut atât de mult timp..parcă a zburat.El mă strâge la pieptul său încălzindu-mi inima.Mă înconjoară cu pătura din catifea roșie și-mi sărută lobul urechi până când adorm.Cad în niște visuri adânci în care bineînțeles,era și el.
Sunt pe un câmp plin de maci sângerii.Pe cerul senin se pot zării doi-trei nori albi pufoși.Sunt desculță.De aceea simt fiecare frunzuliță pe care-mi calcă picioarele.Simp vântul ce parcă se face din ce în ce mai rece.
Deodată,aud cum cineva îmi strigă numele.Țipetele se transformă în niște urlete de durere.Era strigătul lui Jeff al meu.Vine din pădure.Mă înderpt rapid sub îndrumarea urechii.Acum,iarba ușor udată de rouă,se transformă în pietre cu spini.În urma mea se face cărare de sânge.Norii albi se fac negri tunând și fulgerând pământul.Totul din urma mea se transforma în cenușă.Mă adâncesc în pădure până la sursa țipetelor.Jeff..zace într-o baltă de sânge chiar în fața mea.Simt o durere ce nu poate fi exprimată prin cuvinte.Ochii mi se împânzesc de lacrimi.Își mișcă buzele albe încercând să spună ceva.Mă apropii.

-Ascultă.Fugi, te vor ph...Ochii săi se înnegresc.Ridic privirea.În fața mea era Helena cu un cuțit în mână.Era îmbrăcată într-o capă neagră.Se apropie fulgerător de repede de mine și mă înjunghie cu sânge rece.Jeff țipa din toți rărunchi.Cad pe spate și văd lângă copac o amuletă aurită ce avea desenat un pumnal pe ea.

-Helena!Hei!

-Jeff!Și îi sar la piept îndurerată,șiruri de lacrimi udâdu-mi chipul.Mă mângâie pe spate și întrebă îngrijorat:

-Ce s-a întamplat?

-Ai..ai murit!

-Cee?Râzând și făcându-mă să realizez că sunt în camera mea,pe patul meu,cu un Jeff complet viu.

-Te rog,să nu mă părăsești niciodată!

-Nu o voi face,draga mea.

-Promite!Adâncindu-mă în pieptul său.

-..Promit.

Of..dar ce vroia să zică în vis?Dacă era ca o previziune..dacă..dacă nu apărea Hayley!Ce a însemnat acel vis?Nici nu pot înțelege..urăsc visele care mă lasă în suspans.

-Haide..nu te mai gândi.A fost un vis.Doar un vis.

-Poate așa e..Se ridică și coboară îm grabă, doar în boxeri,la parter.

-Dar ce faci?Zic eu urmărindu-l.

-Nu ți-e foame?După aventura de aseară?Spune el orbindu-mă cu zâmbetul său hazliu și privirea sa tâmpă dar seducătoare în același timp.

-Haha,ba da.Și-l înconjur,de la spate,pupându-i ceafa,în timp ce acesta fierbea niște legume.

-Mhm..legume?

-Da,mâncare nesănătoasă daunează grav..sănătății.Tot ce-i mai bun pentru soția mea.Altceva înafară de porumb și dovlecei mai ai?

-Ăhm,da.Cred că mai e morcov,dar..ai spus cumva"soția mea"?Întreb eu uimită de ce-mi auziră urechile.Se poate?Oare o să existe vreodată Jeff și Helena Parks?Respirația, asemeni pulsului ,mi se oprește.Oare acest vis se va împlinii cândva?

-Da,am spus.Zice el sacadat.

-Și ce înseamnă asta?Vom fi soț și soție vreodată?Mă vei iubi,doar,pe mine?Dar Hayley?Nu putem fi asta în trei.Nu suntem turci ca să-ți clădești Harem de femei.Știu că sună ciudat,iubire,dar..va trebuii să alegi.Să fugi cu mine sau să jonglezi cu sufletul meu.

Sper că v-a plăcut.. :) Să-mi scrieți o părere în comm...eu...vă puuuuuuup :* :)))
Pentru cei ce mi-au urat succes la teză..vă mulțumesc mult.A mers extrem de bine <3

Captivă în lumea TAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum