Dimineața, mă trezesc amorțită și mă duc în bucătarie.Jenn statea la masă cu un pahar în totalitate gol în fața.Mă așez lângă ea și o văd cum bea din paharul...gol.Cred că ori e prea obosita ori mahmur.
-De ce nu ai venit?Întreaba ea ușor sictirită.
-Păi nu știam cu ce să mă îmbrac.Nici nu știu să dansez.Bâlbâindumă.
-Diseară vi da?
-Dar eu..
-Tu ce?Nu poți să faci nici măcar atât pentru mine?Te rog...pentru mine!
Dau din cap în semn de da,însă în mintea mea sunt mii de vorbe care-mi zic să nu mă duc.Ultima oară când am fost m-am batut cu o fată pentru un pahar.Nu mai eram conștientă.Dar aș face orice pentru Jennifer.E mai mult decat prietena mea,e sora mea!
-Pleci?
-Da,am și eu treburile mele!Să fi gata la opt!
Pleacă și trântește ușa în urma ei.Mă duc in canapea și termin de citit 50 Shades of Grey.Ațipesc dar nu mult findca sunt alarmată de telefonul fix de pe hol care nu a mai sunat de doi ani în-coace.
-Bună,îngeras!
-Mamă?!
-Am ajuns.Vroiam doar să-ți zic să ai grijă de tine,să nu vorbești cu necunoscuții,ok?Fii cu ochii in patru,dragă.Lumea e perversă!
-Gata,mamă!Mi-a ajuns!Nu mai sunt un copil!Nu mai am 6 ani să-mi bați capul cu tâmpenii!Am 18 ani,mamă!Azi o sa merg in club, da?!
-Ce?Nu, nu o să mergi!
-Fac ce vreau,când vreau,cu cine și cum vreau!Ai înțeles da?Îi inchid telefonul in nas și izbucnesc în plâns.Acum înțeleg de ce nu am avut decât un prieten toată viața,am fost o ratată.Deaia mă respinge oricine.Findca nici o data nu am făcut nimic,doar am stat smirnă.Sunt ratata liceului. Mă duc să mă pregătesc.Îmi iau un tricou transparent peste sutienul negru.Niște blugi rupți,singurii mei blugi rupți findca mie nu-mi place să ies în evidență,de aceea port lucruri monotone.Mă machiez discret și mă dau cu un ruj roșu închis.Jennifer la ora 8 fix intră in casă și mă întreabă grăbită:
-Ești gata?
-Da..nici nu apuc să zic și mă trage afară.Luăm primul taxi ce ne iese în față.
CITEȘTI
Captivă în lumea TA
RomanceMă numesc Helena, tocmai ce am terminat liceul si vreau să îmi fac viața dar sunt trădată,vândută și inchisă într-o "cușcă" unde am să mă zbat pe viața și pe moarte să evadez..dar nu singură.