12.Do you need me?

228 31 9
                                    

Trece repede ziua findcă am ațipit pe canapea.Când m-am trezit observ că aveam bale la gură.Ce odihnitor a fost somnul ăsta,dar dureros findcă m-am trezit singură,din nou.Îmi șterg balele de la gură și mă duc să mă pregătesc.Nu am chef de nimic dar dacă tot am inima ruptă-n bucăți, să mă distrez puțin.Vine Mitch, iar eu îl întreb dacă mergem în club.Acesta,după insistențele mele,acceptă.Mă duce cu mașina sa,un Porsche negru.A dat muzica la maxim și pentru a vorbi, trebuie să zbier.

-Ești o babă băloasă!

-Zi mai tare că nu aud!

-Nu am zis nimiiic.Râzând fără oprire.

-Stai calmă că te-am auzit din prima.

"Ups!"
Chiar e amuzant.Am râs tooot drumul.Ma binedispus.Am intrat în club,același miros de țigară.Aceași oameni.Dar Jeff lipsea.Ne facem drum printre lume ajungând la o masă unde Jenn ne aștepta.
-Jenn!

-Helena..of, vino aici!Și o strâng tare,tare în brațe.Mi-a lipsit mirosul său.Mi-a lipsit părul și vocea ei.

-Dar unde ai fost?!

-Eh,am avut niște treabă afară din oraș și mi-am pierdut telefonul.
Ciudat,dar Mitch a spus ca Jenn știa unde sunt eu și Jeff.Și acum minte?

-Mmm..bine...și acum vi acasă?Zic eu cu ochi mari.Va veni în sfârșit?Mi-e dor de ea.

-Ăm,nu.

-Dar de ce?

-Tot,treburi.Jeff ce mai face?

-Poftim?Deși aud parcă nu am înțeles întrebarea.

-Jeff,unde e?

-Nu-mi pasă.

-Aha,ok.Ne vedem mâine,soro!Mă strânge scurt și sec în brațe bătându-mă pe umăr.Urăsc când cineva mă bate pe umăr!Am senzația că exprimă o oarecare scârbă.
Apoi se duce și vorbește ceva cu Mitch după care pleacă și se pierde printre lume pe mine lăsându-mă în urmă.Zilele astea m-au lăsat toți!Prietena mea cea mai bună și hoțul inimii mele!

-Hei,bei un suc?Spune Mitch strigând din cauza muzicii Spărgătoare de -Timpane.

-Da!Cu gheață,măi!

-Vin imediat,păpușă!Și-l pleacă eu rămânând single într-un colț.Când se întoarce cu spatele am senzația tot că e o babă băloasă doar că acum dă și din fund.Oh,scârbos!
Mi-e frică să stau singură în club.Trec numai bărbăți cu ceafa lată și lănțăul greu de câteva kile.Traficanți împuțiți.Metaforic vorbind,ei au cele mai scumpe parfurmuri.
Îm timp ce Mitch era plecat,mi s-a făcut cu ochiul de nu știu câte ori.Dar după cineva trece prin fața ochilor mei și încearcă să-și ascundă chipul.Mă ridic și încep alerga după acea persoană.Te rog fi tu!Nu am respirat deloc inima oprindumi-se.Înghit în sec.Mi se parea..îl apuc de braț și după îmi cer iertare pentru deranj și mă întorc pe canapea.Doamne, și puteam jura că e el!"Mi-e dor de atingerile tale,boule!"țip eu, dar nu de ajuns ca să mă audă lumea din club.Apare și Mitch.
-Bună,păpușă!Sper că nu te-am făcut să aștepți.

-Nu...deloc.Zic eu ironică.

Mnn ador căpșunile!Dar vreau ceva dulce...
-Și eu te vreau pe tine.Îl privesc pe Mitch.Se pare că nu el a spus acele vorbe ce-mi gâdilă auzul.Cineva îmi pune mâinile la ochi și-mi șoptește la ureche:

-Bau!Cine crezi că e,prințeso?

-Jeff!Mă ridic și îi sar în brațe izbucnind în plans.

-Helena!

-Ce?

-Tu mă auzi?!Ești ok?Strigă Mitch.Deci...da.Am visat cu ochi deschiși.Oh,ce mult aș fi vrut să nu fi fost doar un vis.Mă eliberez din brațele lui Mitch și rămân mută de uimire.Puteam jura...că e real.Îmi înghit în sec cuvintele rămânând fară de replică.Mitch și el surprins,asemeni mie,de gestul meu.Te urăsc imaginație bogată!

Captivă în lumea TAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum