-Ești ok?Întreabă ea speriată.
-Da..m-am prefăcut,știi da?
-Te omor!Tăbară necunoscuta pe mine și mă"lovește" cu pălmuțele sale micuțe peste față, iar eu zbier de "durere".
-Ce adorabilă ești când faci asta!
-Să nu mă mai păcălești în veci,necunoscutule!
-Și ce ai putea să-mi faci?
-Păi...te-aș lega,chinuii,bate și mai apoi, săruta.
-Vrei să mergem cu skateboardul?
-Prin parc?Normal!Dar să știi ca skateboardului meu îi cade roata câteodată...
-Nu contează!Am eu grijă de tine.
Perspectiva Helenei:
Mișto!Plecăm cu skateboardurile...sper să nu cad în bot și să arat ca o...tâmpită.
-Mă aștepți aici,da?
-Da,necunoscuto.Dă din cap îm semn afirmativ.Urc scările casei în grabă.Arunc hainele de pe mine ,în grabă, într-un colț al camerei."Cu ce să mă îmbrac?"Iau mai multe haine și fac "parada modei" în oglindă.
-Nu,nu,nu!Prea roz!Prea lung!Prea negru!!Până la urmă îmi iau niște blugi,un hanorac negru până la mijloc,tenișii mei bleo-marin și zâmbetul meu până la urechi.
Persperctiva lui Jeff:
Cât de frumoasă poate fi frumoasa asta!Știu, sună ciudat, dar nu am mai simțit asta pentru nimeni.Cum poate să mă facă să râd doar uitându-mă la ea.Dar ceva îmi întrerupa unda imaginației.Niște tablouri."E tatăl ei?Oh,deabea aștept să-l cunosc!"Multe poze cu Helena mică."Țe adolabilă iela!"Inchiupuiți-vă și voi!O fetiță mică,zâmbăreața(ceva normal pentru ea),cu părul lung,șaten și cu o fundiță roșie în păr.Uite-o acum.Coboară pe scări iar eu nu știu de ce o văd în slow-motion.
-Tu erai nu?Ce puicuță!Așa va arăta și fica noastră, nu?Deabea aștept să merg la pescuit cu tatăl tău!Văd că adoră pescuitul.Câte undițe are?
-Avea 14.
-Cum adică "avea"?
-A murit.
-...iii..iartă-mă.Nu am vrut să...
-Nu contează.Mergem?
-Unde?
-În parc.Unde altundeva? Din nou zâmbetul reapărându-i pe chip "Phiuuu"îmi pare rău pentru tatăl său.Și regret și că am întrebato.Nu vreau să o supăr mai ales cu așa ceva.Cred că e foarte grea viața cuiva fără un părinte...în fine.
Și plecăm.Suntem în drum spre parc.Ce bine că a avut ea două plăci de rezervă.Nu vreau să mai trec pe acasă,vreau să rămân toată viața cu ea.Cred ca Hayley e supărată.Dar știi ce?Nu-mi pasă!Doar sper să nu mă pună Helena s-o părăsesc pe Hayley findca dacă o părăsesc..e ca și când m-aș sinucide. -Mai încet!Țipă ea.Nu pot ține pasul cu tine Jeff!
-Dar altă placă în afară de asta roz..nu aveai?
-Nu..sau da.Lasă așa!
Perspectiva Helenei:
Ce-mi place să-l chinuiesc!Toți băieții ce trec pe lângă noi se holbează la băiatul cu placă roz.O fetiță tocmai ce a zis:"Mami,vreau și eu placă ca a băiatului!"
Eu mă prăpădesc de râs iar el zice:
-Hahaha, ce amuzant!Deja e roșu la față.
Am dat un tur cred că tot orașului.Sunt super extenuată!
Ne-am așezat pe o bancă unde el începuse să se joace cu părul meu.Dar deodată parcă îl sugrumă ceva și sare ca ars.Se uită în toate părțile stânga,dreapta,sus,jos,sub bancă,în copac...ce-o fi pățit?
-Ce s-a întâmplat?
-Nimic...dar totuși continuă căutările.
-E vorba despre iubita ta,nu?
-Tu ești iubita mea.
-Mhm.Și dacă tot nu e vorba despre ea,sărută-mă.
-Știam eu!..se mai uită o dată și mă apucă de mijloc punându-mă pe spatele său.Începe să fugă mâncând pământul cu plăcile în mână și cu mine pe spatele său masiv.
-Ce se tot întâmplă!?
-Taci!
Până am ajuns se înserase fiind complet beznă.În sfârșit nebunul mă pune jos.Tot sângele mi se adunase în cap.Ce Dumnezeu..?
-Ce s-a întâmplat?Zic eu melancolic și mult prea amețită.
-Păi..atunci eu îmi pierd controlul picioarelor.Mâinile mele sunt amorțite până peste putință.Vederea mi se înțețoșase...
Anunț!Voi fi plecată câteva zile,sper să nu vă supărați! :( Am postat acest capitol bonus.Știți că vă iubesc,nu ? •~•
Andreeifrunză2002 face și el povești mișto cu Jeff(The Killer) ;)
Sunt uimită că această carte are atâtea steluțe..nu mă așteptam.Nu credeam că o să vă placă.
Papa,dragilor! :*
CITEȘTI
Captivă în lumea TA
RomanceMă numesc Helena, tocmai ce am terminat liceul si vreau să îmi fac viața dar sunt trădată,vândută și inchisă într-o "cușcă" unde am să mă zbat pe viața și pe moarte să evadez..dar nu singură.