Z pohľadu tretej osoby
Na festivale to poriadne žilo. Ego už odišiel z pódia a vystriedali ho všetkým známi DMS. Títo chlapci to vedeli rozbiť vždy, keď vstúpili na pódium. Bez nich by nemohol byť ani Hip Hop Žije. Všetci sa bavili a užívali si tento večer. Každý mal v ruke aspoň pivo, alebo aj niečo silnejšie. Niečo čo pomohlo na odreagovanie sa.
Blondínka, ktorá sa predierala pomedzi ľudí a smiala sa na niečom čo prišlo vtipné len jej, vedela o čom je reč. Vypila toho až príliš. Potrebovala sa zbaviť spomienky na svojho ex a zabudnúť. Potrebovala sa uvoľniť. Potrebovala konečne žiť.
Mala v sebe už nespočetne pohárikov tvrdého alkoholu, aktuálne by nebola schopná napočítať ani do 5. Jej kamarátky sa na ňu snažili dávať pozor, ale išlo to veľmi ťažko. Boli síce vo VIP zóne, ale pohybovalo sa tu tiež veľmi veľa ľudí ako v obyčajnej zóne a občas sa im na pár sekúnd stratila.
Teraz, ale mali problém. Už pár minút ju nevedeli nájsť. Obe mali chuť ju zabiť a omlátiť jej Beefeatera o hlavu. Blondínku, ale netrápilo, že sa o ňu jej kamarátky boja a hľadajú ju snáď po celej VIP zóne. Ona si pokojne so smiechom kráčala pričom veľa krát narazila do neznámych ľudí.
Jej chôdza bola tackavá. Hádzalo ju na všetky strany a ona sa občas musela o niekoho oprieť, aby náhodou nespadla. Pozerala sa okolo seba a mala chuť sa neustále smiať. Jej život bol úžasný! Nič ju aktuálne netrápilo, bola voľná. Zrazu si niečo všimla. Teda skôr niekoho. Vysokého potetovaného blonďáka, ktorého dnes spoznala. Mala chuť ho objať a smiať sa spolu s ním.
Menovaný si ju zatiaľ nevšimol. Venoval sa svojim kamarátom, s ktorými tu bol. Práve si zapálil cigaretu a pripálil aj Kokymu. Chalani sledovali koncert a rozprávali sa o zážitkoch z tour. Blonďák si polovicu z nich nepamätal. Bol v jednom kuse naliaty a sfetovaný. V poslednej dobe drogy obmedzoval.
Za to Hasan si zapaľoval jedného jointa za druhým. Ten krpec sa v poslednej dobe veľmi rozhúlil. Keby sa naňho pozriete, ani by ste to nepovedali. Vyzeral tak nevinne a pritom pravda bola úplne iná.
„Boha ale ja nemůžu zapomenout jak Tomáš v Budějkách zlomil tu postel,"spomenul si na tento geniálny zážitok Andreas. Všetci sa zasmiali. Pamätali si to. Tomáš bol vtedy dosť opitý a mal chuť skákať na trampolíne. Lenže žiadna trampolína tam nebola. Tak milý Tomáško využil posteľ a proste na nej skákal. A tá posteľ to nevydržala. Rozpadla sa a okrem tej postele sa dojebal aj Tomáš.
Ten sa strepal z postele a ujebával sa ešte ďalších 15 minút na svojej šikovnosti. Potom musel spať na zemi. Chalani mu aspoň požičali nejaké podušky, aby nemusel spať na tvrdej zemi. „Jo a vy hodní kamarádi jste si mě točili. Fakt čuráci vole," okomentoval to Tomáš. „Sa čuduješ brácho? Šak si tam skákal jak kurva na kokote. Sme teraz nevedeli či ti z toho chlastu zajebalo alebo chceš začať kariéru chlapskej kurvy. Potrebovali sme dôkaz pre tvoju mamu, aby vedela prečo sme ťa jebli do psychárne." všetci sa na Konexovom komentáry zasmiali až na Tomáša.
„Ty máš co říkat vole. Kdo tady balil Radanovu mámu?" Konex bol okamžite červený až na prdeli. Bolo to asi dva roky dozadu. Yzo a Nik mali spolu s Deckym koncert v Pardubiciach. Konex bol už dosť pod parou a tak ani poriadne nevedel kde je a akí ľudia sú okolo neho.
Na Radka sa v ten večer prišla pozrieť aj jeho mama, keďže už dlhšie nebola na žiadnom koncerte. A náš milý Danko ju tam normálne začal baliť! Chalani museli vtedy Radka držať, aby Konexovi nerozbil ksicht, ale teraz sa na tom všetci už len smejú. „Tvoja mamka je proste šťava kámo," povedal len Konex smerom k Radkovi načo mu menovaný ukázal fakera.
YOU ARE READING
Láska je nebezpečná věc - Nik Tendo ff
FanfictionTy a já teď a tady v očích plameny mám Venku už svítá Pohled na mě miluje mě tak i líbá Prej že ma ľúbi, ležíme vedle sebe Hladím ji ve vlasech Láska a hněv jsou sourozenci vášně Ona to bere vážně Ráno vzkazy dlouhý noci Yeah, yeah, láska tě spoutá ...