15. Žanr

497 27 2
                                    

15. Žanr



 Žao mi je što sam najavila pripovjedne tehnike, a sada tu pričam o nekim žanrovima. Mislim, nije li to i vama bez veze?! Razlog tomu je što sam željela hitro intervenirati. Naime, baš sam išla provjeriti na kojem je mjestu u Random ovaj mali priručnik. Dok sam ga tražila naišla sam na gomilu priči koje nikako ne pripadaju pod Random: ljubići, one toliko-je-tužno-da-ne-mogu-prestati-plakati priče i tako dalje... Zamolila bih vas da svrstate svoje priče i knjige gdje im je mjesto jer:

1. Ljude jako iritira kad traže u nekom određenom žanru nešto novo što bi željeli pročitati, a nailaze sam na ono što ih ne zanima. Kad ti se čita horror, čita ti se horror, a ne, na primjer, kako se neki zgodni dečko navlači s nekakvom gamerkom pa se ljube i što ti ja znam! Ubuduće ću, kada takvo što vidim, prijaviti jer mi je stvarno dosta toga, a zamolila bi i da vi to učinite jer nije pošteno prema pričama koje imaju točno označen žanr.

2. Ono pod brojem jedan funkcionira i suprotno: ne možete dobiti odgovarajuće čitateljstvo i veliki broj "readova", "voteovo" itd. Ako mislite da se nećete moći ističi u označenom pravom žanru jer jer previše poznatih knjiga, vjerujte da ćete se još manje istaknuti unutar krivog žanra, bez obzira na kojem mjestu bili.

Još bi usput na kratko upozorila na još nešto: svaki žanr je jedan poseban mali svemir. Nije moguće pisati jednako dobro u svim žanrovima. Pišite o onome u što se najviše razumijete, što volite i u čemu se osjećate najprirodnije. Primijetit ćete da što više knjiga pročitate u nekom žanru, to vam on bolje leži i bolje poznajete što je u njemu često, koji su glavni clichei i slično. Upravo vam takva znanja mogu pomoći da si proslavite knjigu. Ipak ono najbitnije u životu pa i u pisanju, je da ste sretni, a ne slavni i virtuozni. Sreća će doći u nekom obliku, a kad dođe nećete je htjeti mjenjati za ništa drugo.

VOTE, COMMENT, SHARE, WRITE AND READ ON <3

PS. Trenutačno ovaj savjetnik je 46. u Random i ima 2K "readova". Hvala vam svima, a posebice vama koji ovo redovito pratite jer ste mi vi najveća podrška i nema ljepšega nego čuti vaše komentare, pitanja i ideje.

Mali savjeti za male pisceWhere stories live. Discover now