2. Plan

717 50 5
                                    

2. Plan

        E, sad dolazi dio za koji bi ja voljela da je meni netko ranije rekao da je uistinu potreban: plan. Najlakše je zapravo reći: ajmo pustiti da priča plovi, ionako imam ideju samo za početak, a ostalo će doći. Eh, mili moji, tako bude samo kratko, a onda zapnete i to baš možda na dijelu gdje vaši čitatelji jedva čekaju da pročitaju što je bilo dalje s njihovim omiljenim likovima.

        Plan oformite pa makar i u grubo: Marko je došao u novi grad jer je njegov dom uništen u požaru. Tu upoznaje Niku čiji je tata policajac. Marko i Nika zajedno dođu na ideju da postoji mogućnost da u njihovom kraju živi strašni piroman te ga pokušavaju otkriti. Za sumnjivce imaju sve od svog ravnatelja pa do kamionđije koji prevozi sladoled. Na kraju otkriju da je krivac zapravo ravnatelj vatrogasnog odijela njihovog grada te ga uhvate kad pokuša zapaliti još jednu kuću uz pomoć Markovog brata Ive koji je granični policajac.

        Vidi te, nije teško! Ovo će vam puno pomoći oko spletenih radnji i točno će te znati kuda dalje krenuti sa svojom pričom. Izrazito je znatno znati kraj! Ne mislim na ono Harry će preživjeti, nego doći će do bitke između Voldića i Harryja, a kad uistinu do tog dođe, ja ću vidjeti hoće li Harry živjeti ili umrijeti. Što hoću reći je: smislite kostur priče, ali kako pišite, tako ga nadopunjujte dok ne dobite živo biće - priču za koju ćete uvjeriti svog čitatelja da je stvarna pa makar ona bila o svijetlećim vampirima.

VOTE AND COMMENT!

Mali savjeti za male pisceTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang