11. Kako napisati onu knjigu

706 38 6
                                    

11. Kako napisati Onu knjigu

        Želite biti slavni na Wattpadu? Želite da vaša knjiga bude Ona knjiga o kojoj svi govore? Evo par savjeta kako se proslaviti na Wattpadu, samo pazite: biti slavan na Wattpadu ne znači nužno biti kvalitetan pisac ili da će vam objaviti knjigu ako vam je to viši cilj.

1. Strpljnje - Treba nekad stvarno puno vremena da privučete čitatelje. Kad započnete pisati, vaša je priča skroz na nultoj razini popularnosti. Onda dođe netko i kaže: "Vidi, fancy naslovnica!" ili "Zvuči zanimljivo!". Neće se svi pronaći u vašoj priči, ali što više ljudi pogleda knjigu imate veće šanse doprijeti do pravih čitatelja. Budite opušteni i sve će s vremenom doći.

2. Što je ovo? - Kada krenete nešto čitati na Wattpadu, sigurno pogledate malo naslovnicu, sadržaj i tako neke stvari. Ako nemate naslovnicu, opisa, žanra i tako nekih informacija čitatelj nema blage što je to i sumnjam da će početi čitati. 

3. Prvi plamen uzbuđenja - Kada je čitatelj vidi naslovnicu i pročita opis trebao bi gorijeti od želje da pročita vašu priču. Kako da to postignemo? Marketinški trikovi. Lijepa, uredna naslovnica te opis knjige koji počinje s nečim zanjmljivim tipa: "'Zaljubljena sam u tebe od trenutka kada si me uhvatio pred školom.' 'Ja se u tebe nikad nisam zaljubio - oduvijek sam te volio.'" (kao citat iz vaše knjige), "Nitko nije ništa očekivao od nje pa tako ni ona. To je vjerojatno i razlog zašto je njena iznenadna manekenska karijera bila poput sna." ili "Prodala sam sve i krenula u svijet. Prodala sam svoje tijelo i dobila slavu. Prodala sam svoju dušu i dobila zabavu. Prodala bih i svoje srce, ali ti si ga ukrao. Ja sam rock zvijezda, a ti si jedini kojeg ne mogu zavarti glasom i šminkom". Evo link gdje možete tražiti spretne ljude koji će vam mogu lako napraviti naslovnicu (većinu vremena su free, ali ako nisu cijena je follow ili vote): http://www.wattpad.com/club/30-multimedia-designs .

4. Drugi plamen uzbuđenja - Priča cijelo vrijeme mora biti uzbudljiva i držati čitatelje na vrhovima prstiju. Dobri obrati događaja, novi i tajanstveni likovi, cliff hangeri na kraju kojeg poglavlja... Ipak ne mojte pretjerati: previše drame zna odgurivati ljude.

5. Aktivnost - Budite aktivni na Wattpadu. Pišite, čitajte, komentirajte, glasujte, radite liste i sudjelujte u klubovima. Zapamtite da druženjem s ljudima stječete prijatelje koji bi se mogli zainteresirati za vaš rad ili vi za njihov. Nema veće sreće nego kad vam dragi pisac i prijatelj iz Amerike posveti poglavlje. Zabavite se. Community→Clubs

5. Dobar pisac - Dobri pisac uvijek ima čitatelje. Tu se jednostavno nema što objasniti.

COMMENT, VOTE, SHARE AND ASK!

Mali savjeti za male pisceWhere stories live. Discover now