13. Pripovijedne tehnike

7.4K 29 8
                                    

13. Pripovijedne tehnike

        Ako pišete epiku u prozi, morate koristiti sve pripovjedne tehnike: pripovijedanje, opis i dijalog. Možete, naravno, uvijek glumiti nekog modernog, umjetničkog pisca koji želi unijeti velike promjene u književnosti tipa da napišete roman bez pridjeva, drugim riječima da *erete kvake jer vi niste nikakav virtuoz.

        Dobar pripovijedač će vas uvijek zainteresirati za radnju, ma kakva gid ona bila. Dobar opisivač oživjet će predivne krajolike i svoje likove te ćete trčati za čovjekom u parku jer će vas podsjećati na vašeg omiljenog lika. Osoba vješta u pisanju dijaloga reći će vam toliko toga kroz male detalje te će te čak po broju zareza razlikovati likove. Osoba koja sve to uspjeva je pisac kakvom nitko ne može odoljeti. Zar nije onda grijeh što toliko često pišemo dosadne opise i umjetne dijaloge, a prepričavamo sve brzinom Formule 1?!

        Upravo zato planiram uskoro objaviti par poglavlja upravo o pripovijednim tehnikama. Ne možete jednostavno pisati bez njih! Koliko samo grešaka i gluposti možete naći na Wattpadu jer ljudi jednostavno ne kuže da su one kostur i mišićno tkivo priče. Možete imati najbolju ideju ikad, ali ako je ne znate izprezentirati, džabe vam to.

Mali savjeti za male pisceOnde histórias criam vida. Descubra agora